Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Et steg videre - nÊrmer vi oss snipp snapp snute, nÄ er eventyret ute (for Wiik):smile:

2 Likes

mens vi venter


Hei,

Legger med kjennelsen.

WR Borgarting kjennelse - Gunnar Ryan Wiik.pdf (318 KB)

1 Like

Jeg angrer som en hund pÄ at jeg kastet bort 15 minutter av livet mitt pÄ det der
 nÄr rulleteksten kom satt jeg med en fÞlelse av 
 WTF!?? :confounded:

3 Likes

Hahaha! Du er en av fÄ som ihvertfall har sett hele som meg. Jeg satt igjen med akkurat samme fÞlelse. Det som er det sykeste er at Wiik mente han var klar for Ä spille Morgan Kane etter dette. Hans ene replikk i Timber Falls i 2007 kan liksom ikke regnes. SÄ nÄr man da ser denne filmen sÄ er jeg ikke akkurat overrasket over at han strÞyk pÄ audtion :joy: Er helt absurd hele greia.

PS: Regner med at du ble imponert over dansinga hans, Skal vi danse neste?

Det sÄ jo ut som en talentlÞs studentfilm
 :blush:

Har han laget den selv? (sÄ bare story by i begynnelsen).

SÄ sÄ den ogsÄ gammel ut, vet du nÄr den er fra?

det som mangler nÄ er en glamelding som handler om filmen og ikke klovnen :wink:

2 Likes

vÄr tid vil komme.

:wink:

Kan bli kjekt kommende uke!

Han mÄ ut med 650.000kr pluss 220.000.
Pluss penger til tolk.
Innen 14 dager.

Hvor hĂžyt starter vi i morgen? 80 Ăžre?
Tester 1 kr?

ikke enda


min spÄdom er at han vil nok etter allt Ä dÞmme anke dommen til hÞyesterett,-men igjen kun timer fÞr ankefristen gÄr ut.

1 Like

Enig der. Vet du hvor lang tid de bruker pÄ Ä forkaste sÄnne saker?

Ja han mÄ anke, sÄ dommen i norge ikke blir brukt mot han i usa. HÄper bare det kommer noe nytt ang filmen, da oppgang pga seier i retten sikkert blir kortvarig. Skal passe pÄ Ä selge litt :+1:

vel,i en normal verden,sĂ„ hadde dette blitt avgjordt der lagmannsretten hadde tatt en telefon til hĂžyesterett`n og sagt: “Du
ja det er meg,
ja det gjelder han Wiik,mannen er idiot i hue
”

men i rettsystemet tenker jeg det tar noen mÄneder ut i 2018.

:roll_eyes:

1 Like

Om han anker til HĂžyesterett kommer de til Ă„ avvise anken raskt!
NÄ fÄr vi varig oppgang en stunde og 600 aksjonÊrer passeres fÞr jul!

3 Likes

Tittel The Court of Appeal fully rejects Wiik’s appeal
Tekst
On December 1, 2017, the Court of Appeal (Borgarting Lagmannsrett) announced its ruling against Gunnar Ryan Wiik’s appeal regarding Oslo City Court’s decision to keep an injunction freezing 18.7M shares in Wiik’s name. The Court of Appeal, consisting of three judges, upheld Oslo City Court’s decision in its entirety by fully rejecting Wiik’s appeal, and further ruled that Wiik will have to pay NOK 220 325 to WR within two weeks of the ruling to cover WR’s legal costs. Combined with the previous rulings where Wiik was also ordered to pay WR’s legal costs, Wiik now owes WR a total of NOK 770 126 for legal costs in connection with the Norwegian court proceedings.

WR is pleased with this win and maintains that the Oslo City Court’s (Oslo Byfogdembete) and the Court of Appeal’s (Borgarting Lagmannsrett) decisions to keep an injunction freezing 18.7M shares in Wiik’s name has been correct all three times, after five individual judges have assessed the evidence provided both by WR and by Wiik.

The Court of Appeal’s ruling is enclosed in this message.

For all enquiries, please email [email protected]

December 4, 2017
WR Entertainment ASA

Kilde: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=439993

3 Likes

fant denne forsiden hehe

5 Likes

https://twitter.com/Wide_Release?ref_src=twsrc^tfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwiderelease.com%2F

1 Like

var egentlig her jeg skulle poste den, og ikke i insider delen

Matching halt nÄ.