Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

For dere som venter på noe godt; tar minimum 1 år før selskapet har noen mulighet til å tjene penger og går i pluss. Kan komme hype rundt diverse nyhets-slipp, men konkrete tall i regnskapet tar nok noen år før blir synlig. I 2018 får dere bare ta til takke med en hyper-turbulent aksje.

1 Like

1 år tror jeg dessverre er svært svært optimistisk.

2 Likes

Jupp, tar nok lang tid dette. Savner noen nyheter fra selskapet da, hadde håpet det kunne komme noen, selv om de er aldri så ubetydlige. Er nok mange andre aksjer som gir bedre avkastning på kort tid enn denne. Håper noen som vill bli med på hele reisen kjøper seg inn.og som sagt Noen oppdateringer hadde ikke skadet, selv om de kanskje ikke er så bra

Jeg tipper 3-5 år og minst en grise-emisjon før film. Om de da ikke konker før de kommer så langt… gir dem 20% sjangse for å IKKE konke i løpet av denne tiden før/rett etter release.

1 Like

Det var optimistisk til deg å være. Ser for meg typ 5-ish prosent

1 Like

Er det anti-slapp som er årsaken til at det er stilt frå WR?

De har nok ingenting å si heller… tror ikke det kommer noen ting føre tallene slippes, som igjen kommer til å vise inntekter nok til en gjenomsnittlig bytur

Er widerelease.com nede igjen?
Eg får ikkje lastet inn nettsida

De jobber vel med oppdatering av fremdrift 2018

Er. vel på tide å oppdatere den ja, står jo at mark huffam skal være producer, men det stemmer vel ikke lenger. Værtfall slettet som det på imdb

oppe igjen nå, finner ikke noen endringer bortsett fra at siden ikke fungerer helt 100

Skulle hatt mer cash nå og kjøpt alt under 40 øre.

Vi er nå inne i april. Denne måneden bør siste rettsak avgjøres.

Men synes lederen skal komme på banen nå. Hun er jo helt fraværende…

Neida, hun er opptatt med http://shortyawards.com/10th/tasmin tror hun har nok å gjøre nå, og ikke tid til å leke cowgirl

Flotte dame og bilder.

Jeg vil se henne slik hun var under børsnoteringen i 2016. Ufattelig skarp og trygg.

Jeg vil ha news med innhold og oppgang nå! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Du har jo god innsikt i info rundt rettssaken. Fortsatt dato26.04?

“With a lifestyle that has her working around the clock—and around the world—Tasmin realized she could connect to her international fan base by live streaming on Periscope, gaining over 300K followers on the app.”

Og jeg som trodde hun jobbet i WR :joy::joy:

1 Like

Hun burde fått de 300k til å handle wre-me aksjer!

1 Like

Det sier kanskje litt når fokuset hennes ikke er å være CEO, men å være glamour modell?

1 Like

LOL! J… godt betalt da for denne WRE CEO hobbyen hennes da :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Må jo være perfekt. Virker ikke som om de jobber livet av seg på kontorene der akkurat :no_mouth: