Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Venter i spenning på denne emisjonen som @Evilfreud @cagey2 snakker om, lengre opp i denne tråden. Hva tror dere om eventuell emisjonskurs for denne aksjen, om det skulle bli tilfelle?

Topp 10 solgte tilsammen 324 667 aksjer forrige uke. Selv WR ENTERTAINMENT ASA solgte 72 667 aksjer.

1 Like

Mitt beste tips i denne er faktisk å ta tapet, selg aksjene. Og glem hele dritten.

Solgte for en stund siden, tjente noen småkroner og er godt fornøyd med det.

Skal ikke slike salg/kjøp børsmeldes?

Merkur Market er et uregulert marked.

Noen som har liste topp 20?

ja det er mange regler de slipper unna med, men tror de må melde handel fra insidere .

http://www.paretosec.no/emisjoner/emisjoner-hos-pareto/merkur-market

har spurt etter ny liste nå

Fått noe svar?

Nå er rettigheten fornyet med 4 år.
De jobber på og ønske å produsere 2 filmer i denne perioden pluss mulig materiale til Netflix.

Hvor høyt går kursen om 20th Century fox, Warner bros. Eller paramount pictures eller Universal pictures melder at de finansierer filmene?

Western er hot om dagen både i Hollywood og på Netflix!

Kjøp og hold!!!

Jeg tror ikke noen av de du har nevnt over kommer til å touche WR-E med ildtang.

Desverre.

Vi får se!

Bjørn Kjos får snart flere milliarder inn på konto:) ved salg av NAS.

Frode Foss er styreleder.

Selskapet skal nok få til noe!

Men ting tar tid!

1 Like

Ting tar tid ja. 10 år så langt.

Håpet er lysegrønt.

Ja men med Wiik borte vil det gå raskere nå!

Hold ut og kjøp om du har troen. 30 øre er latterlig billig!

Jeg har absolutt ikke troen, dessverre.

Men lykke til! Unner Morgan Kane-gjengen all mulig suksess :cowboy_hat_face:

1 Like

Wiik var jo hele selskapet, hele drømmen. Nå er et jo bevist at han var en løgner og svindler. Jeg tror ikke selskapet har livets rett.

2 Likes

Kan jo starte med Morgan Kane-krypto. Går vel veien da…

1 Like

Står på for aksjonærene
Patrick Strøm forteller at han føler med venner og andre aksjonærer. Ryan Wiik er nå ute av selskapet, men reisen for å realisere filmdrømmen fortsetter. Strøm er produsent i WR Entertainment og har ingen planer om å gi opp.

  • Flere har sagt til meg at “vi skjønner hvis du kommer hjem”, sier han og legger til at det ikke er aktuelt.

Som skapt for film
Men Patrick Strøm er klar på at når snarvisitten i hjemlandet er over, så er det beinhard jobbing for å realisere filmprosjektet som står i hodet på ham.

  • Jeg og Tasmin (Tasmin Lucia-Khan, CEO i WR Entertainment, red. anm.) er hundre prosent dedikert til selskapet, sier han.

Strøm understreker at WR Entertainment ikke bare handler om Kane.

  • Vi har blitt kalt Morgan Kane-selskapet, men vi er mer enn det. Vi har andre planer også, jeg kan tenke meg å levere ting for Netflix. Og humor er min lidenskap. Men vi skal også lage film av Morgan Kane, sier Strøm.

Han har også tro på at Kane ikke bare kan bli film, men en TV-serie.

  • Vi snakker 83 bøker, det er et utrolig rikt univers - helt fantastisk for film og TV. Og så er det jo laget for amerikanere, det er nesten utrolig at det ikke har blitt gjort før, sier Strøm

Lys i tunnelen
Strøm legger ikke skjul på at 2017 var et tøft år. Nå ser han frem til å ta skikkelig fatt på 2018. Som et symbol på kampviljen fikk han nylig tatovert en løve over hele ryggen.

  • Det har vært et tøft år, men jeg gir meg aldri. Jeg ser lys i enden av tunnelen, og jeg regner med at vi snart kan legge det juridiske bak oss og konsentrere oss om å jobbe i fred, sier han.

Han har klokketro på selskapet, han har tro på seg selv og på prosjektet.

  • Jeg har alltid fått til det jeg har bestemt meg for og Tasmin - hun har virkelig bein i nesa. Vi er litt samme type, du kødder ikke med oss, sier Strøm og legger til:

  • Gjør rett - frykt intet, er noe jeg alltid har tatt med meg fra mine tre år i forsvaret, avslutter Strøm.

Tror vi aksjonærer hadde vært fornøyd om noe som helst hadde blitt produsert.

Når jeg ser hvor opptatt CEO er av andre prosjekter og egenprofilering. Såe… tror jeg ikke dere skal håpe formye.

1 Like