Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

HÄpet (og potensialet) ligger fÞrst og fremst i bÞkene - som jo er knallgode, og burde vÊrt en smal sak Ä laget god film eller serie av. Men da mÄ man begynne. Hvor langt i prosessen de er med Ä fÄ til noe som helst vet bare fÄglarna.

WRE har vel bare rettighet til film og TV?

De selger vel ebÞker av bÞkene ogsÄ (Mulig jeg misforsto spÞrsmÄlet).

SpÞrsmÄlet er egentlig hvilke medier WRE har rettigheter Ä gi ut Morgan kane stuff pÄ. Jeg trodde bÞkene ga penger til andre aktÞrer og ikke WRE

De har noen fÄ parkometerinntekter fra lydbÞker, som eneste inntekt frem til nÄ. Mulig de ikke fÄr alt, men noe fra bÞker fÄr de.

Leste meldingen igjen.
Ser ut som det er rettigheter til “alt”.

WR Entertainment has renewed the Morgan Kane rights for a further four years, allowing for both the first and second movie to start pre-production in this time frame, and then move on to production and filming. This renewal of rights includes, but is not limited to, all film rights, television rights, merchandize and video games rights associated with the character Morgan Kane from the book series, and includes both the El Diablo and Diablito book series as well

Jepp alt! NĂ„ skal bĂžkene frontes i USA og Latin-Amerika :slight_smile:

MĂ„tte de lykkes!!

1 Like

Da kan vel Netflix fÄ litt norsk western i satsningen:)

62 milliarder til produksjon i USA?

NÄ mÄ wre-me fÄ litt av kaka:)

Netflix som kjĂžper :joy::joy:?

En ting er at WR selv selger aksjer, men bare 72 000!? Er det strĂžmregninga de sliter med Ă„ betale?

1 Like

DÄrlig sigal uansett grunn. Dersom de virkelig har tro pp seg selv hadde de ikke solgt fÞre nyheter som hadde pÄvirket kursen

Fikk du liste?

Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 13. apr 2018
WR Entertainment ASA har brutt ned gjennom gulvet i en stigende trendkanal pÄ mellomlang sikt. Dette indikerer i fÞrste omgang svakere stigningstakt, eller innledning av en mer horisontal utvikling. Aksjen har brutt ned gjennom stÞtten ved cirka 0.38 kroner.

NÄ mÄ vi komme oss over stÞtten pÄ 38 Þre.

Da er motstand pÄ 50 Þre.

Glem det tekniske. Er uansett ikke nok volum til at det gir noe vettugt. Det eneste som hjelper, er at vi fÄr noe fundamentalt som kan pÄvirke kursen. Et pip om at noe skjer med film etter ti Är med koking av kÄl hadde f.eks. hjulpet


Enig med deg. Kommer nok snart noe som setter fart i WRE-me

poster liste sÄ fort jeg fÄr, de pleier Ä svare innen en uke

HĂ„pet kan ingen ta fra oss
 Men store forventninger kan jeg ikke si at jeg har.

Det har jeg forstÄtt:)

1 Like

Jeg ser dessverre store muligheter for at denne aksjen kan havne pÄ 10 Þre om det ikke kommer noe nytt fra selskapet. Det er snart sommer og det er tiden hvor folk selger aksjene sine for Ä finansiere reiser og slikt. Sommer er den tiden hvor aksjer faller. VÊr forsiktig er min anbefaling. Tviler pÄ at det skjer noe stort her fÞr til hÞsten.

1 Like