Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

10 Þre eller 0 tror jeg de fleste som er inne her er klar over. Ja det begynner Ä haste med nyheter, det vil ogsÄ regnskapet vise i mai? Problemet med Ä stÄ utenfor er at dersom denne skulle mot formodning smelle, vill den stige fort. Jeg anser investeringen som tapt, og bare hÄper pÄ det beste( tror ikke jeg selger nevneverdig her uansett) artig selskap derom de lykkes

hehe,husker godt haussingen min i begynnelsen


camera(noe vi alle har idag),Skuespillere(Hollywood er stappfull??) og action!/Lys


det skulle i prinsippet vĂŠre bankers,-men WR har jammen meg fyllt “All 10 Dont`s” i dette filmprosjektet,og VIRKELIG rĂŠvkjĂžrt investeringen vĂ„r


kan ikke gjĂžre noe annet enn Ă„ :smirk:

SkjÞnner du har peil pÄ film pleximus83 :wink: Lager de Morgan Kane pÄ iPhone vil denne aksjen smelle rett i taket!

Folk glemmer fort. GÄtt et Är med konstant kjÞr i media, sÞksmÄl, rettssaker, dokumentar ble til og med lagd om alt kaoset. Forlik ble gjort for 2 mnd siden og WR fikk tilbake alle aksjer. Saken med Cardwell er enda ikke over heller. Er jo helt klart en rebuild som mÄ til her.

Jeg ser wre-me stige til 1,45kr. SĂ„ bud fra Netflix. :money_mouth_face:

HĂ„per jeg ikke bare er en dagdrĂžmmerđŸ€Ș

hehehe,sÄ du vÄker over bloggerinnleggene i alle norges Þkonomi-forumer Kaizers :joy::rofl:

Samme her. Har ikke veldig mange aksjer i selskapet, sÄ det er ikke krise om det gÄr rett vest.

Er mest med fordi bÞkene om Morgan Kane er knallbra (har lest alle), og fÄr det ikke helt ut av hodet at med det grunnlaget i bÄnn, sÄ kan det ikke vÊre vanskelig Ä fÄ til en bra film. BARE DE KOMMER I GANG :face_with_raised_eyebrow: Det er liksom der utfordringen ligger.

Det er jo en tragedie for IPen at denne tafatte gjengen har sittet pÄ den sÄ lenge


1 Like

NÄ er det jo Cardwell og Wiik som har sittet pÄ denne ipen i alle Är da. NÄ er de ute, sÄ fÄr vi hÄpe Foss og Khan som kom inn i 2016 har mer Ä by pÄ. Ser man kjapt pÄ annonseringer, sÄ forlot Wiik selskapet i desember 2016, Ulrik Knap fra Lionsgate kom inn i styret og manusforfatter Skip Woods i jan/feb 2017. Wiik kom sÄ tilbake med sÞksmÄl i mars 2017, sÄ vet vi historien for resten av 2017. De vant ogsÄ til slutt, alle aksjer er tilbake. Husk at dette aksje greiene skjedde i 2013, sÄ her har Khan og co rydda opp i gammal sjit de ikke hadde noe med. Hallbing fornyet jo akkurat rettighetene for 4 nye Är, sÄ tviler pÄ at han hadde gjort det hvis han ikke hadde tro pÄ de nye folka. Gir de en sjanse til Ä snu skuta her, for tydeligvis skjedde det ting kjapt etter Wiik var ute.

Manuset Skip Woods begynte pĂ„ for mer enn et Ă„r siden mĂ„ da vĂŠre ferdig for lenge siden. Tok et kjapt googlesĂžk pĂ„ “how long does it take to write a movie script”:

https://www.quora.com/On-average-how-long-does-it-take-to-write-a-movie-script
“I’ve written about fifteen screenplays “on assignment” from different production companies and studios. The contracts I sign for each project stipulate how long I have to complete three “steps.” For the “first draft,” I’m given 10-12 weeks. Then I get a round of notes from executives and producers. For the “revision” of that draft I’m given 6 weeks, and receive another round of notes. Lastly I do a “polish” which is supposed to take 3 weeks.”

Hadde vÊrt veldig interessant Ä visst hvor i lÞypa de er mer filmplanene nÄ.

NÄ saksÞkte Wiik i mars, typ 1 mnd etter Woods var annonsert. Jeg TVILER STERKT pÄ at Woods managment inkludert hans advokat hoppet av glede nÄr det rullet opp et sexual manipulation sÞksmÄl som ogsÄ blÄste opp i Variety og Hollywood Reporter rett etter han hadde signet. Er det noe amerikanere kan sÄ er det kontrakter, sÄ om han er manusforfatter lenger eller ikke er ikke godt Ä si. Mest sannsynlig ikke siden vi ikke har hÞrt noe.

SÄ jeg tror ikke det har sÄ mye med hvor lang tid det tar Ä skrive et manus. Men etter Ä ha lest linken din sÄ vet vi ihvertfall at nÄr det blir annonsert noe ang manus igjen bÞr det ikke ta mer en 10-12 uker som han i linken sier, men igjen sÄ kan jo manus endres til verdens ende.

Fikk mail fra wr i agust, ang skip woods, log han var fremdeles med. PÄ imdbpro er han ogsÄ oppfÞrt, sammen med sollace mitchell

Ok, good to know. Tror fortsatt ikke det er skrevet noe manus, for da hadde det blitt annonsert. Fin nyhet det. Tror alle eksterne her, Woods, Huffam, Knapp osv har sett ann hva som ble utfallet. Det kom jo i forliket for litt siden, sÄ fÄr hÄpe ting faller pÄ plass igjen slik det var fÞr sÞksmÄl startet. Men som sagt har de jo den Cardwell saken igjen. arg

for Ă„ skrive et manus,MÅ skribenten ha alle skuespillerene for seg,-historien mĂ„ jo stemme overens med karakteren!

og er de enda smartere,-sÄ unngÄr de Ä gjÞre disse filmene om til klisjeer` der man vil oppleve for mange av de samme kjedelige kamerasekvensene og altfor kjente replikker.

filmskapere gĂ„r ofte i denne fellen,og glemmer det vi blandt publikum Ăžnsker,-to Keep the “Element of supprice” !!

:cowboy_hat_face:

Ser her mange flotte folk som skiver!
Jeg har troen. Snart skjer det noe.

Husk denne mÄneden avgjÞres mulig siste saksmÄl. 30.04 mener de skal mÞte i retten.

Eks: styrelederen jo total pÄ villspor!

Passerer nok 40 Þre snart igjen etter at arvingene til Appelsinhaugen AS fikk oss pÄ 30 tallet.

04/30/2018 at 08:31 am in Department 71 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Conference-Case Management(5TH CONT.)

Denne mÄ du utdype?
MĂ„ ha alle skuespillerne for seg?

ja,en mÄ vite hvem som skal inneha de forskjellige rollene,slik at manuset kan skrives og perfeksjoneres til den minste detalj!

det er slik god gjenlevelse av filmskaping skjer,-der fantasi blir til virkelighet og kommer pÄ lÊrrettet :film_projector:

Mulig Steven Spielberg kan skrive et manus med tanke om Ä ha Tom Hanks i en hovedrolle, men du fÄr jo ikke ansatt skuespillere fÞr du har et manus. Skal du ringe en agent og si: Halla, vi tenkte Ä skrive et manus der din klient skal ha en av rollene, men vi vet ikke hvordan manuset blir enda fÞr vi har alle skuespillerne.

hehe, er jo ikke slik det funker Pleximus83. Man skrivet manus, sÄ fÄr man skuespillere basert pÄ manus. SÄ er det jo opp til regissÞren om han vil skrive om rollene litt eller forme skuespillern til den rollen som er skrevet. Derfor de er skuespillere.

FÞrst manus, sÄ skuespillere, sÄ kan man perfeksjonere til den minste detalj som du sier.

ok,-men det var ihvertfall ikke langt vekk ifra slik som det fungerer da


synes WR kunne vĂŠrt “litt” mer Ă„pen om mulige planer og sammenkomster med div nĂžkkelpersoner innen filmbransjen,-de mĂ„ da vĂŠre litt pĂ„ hogget selv om vi alle venter pĂ„ siste rettsaken?

ser ofte bÄde Tasmin og Patrick StrÞm er aktive pÄ nettet og blogger,men det er desverre altfor stille
:zipper_mouth_face:

ja,Patrick har nevnt om et hyggeligt mĂžte med en Jim Beaver,men det er lite (interesse?)aktivitet.

og det at selskapet har fornyet filmrettighetene,og dette “boksalget” de har pĂ„ nettet,-pfff
sorry,-gi oss noe skikkelige nyheter!

(lurer pÄ hvorfor jeg gidder Ä skrive her,-jeg er ute av aksjen :rofl::joy:

Enig i det, men som jeg skrev i noen poster over, sÄ er det 2 med siden forliket etter 1 Är med drit, sÄ folk glemmer fort. Jeg personlig har is i magen. - (ForelÞpig :wink: HÄper det kommer noe bra nytt opp mot sommeren. Og at de er ferdig med Cardwell saken innen da ogsÄ.

PS: NĂ„r det gjelder Jim Beaver, anbefaler alle Ă„ sjekke ut Deadwood, lest at det skal komme en film. Krysser fingrene. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/MVgao/ian-mcshane-om-deadwood-film-det-er-perfekt-timing

joda,det kan ha et potensial der.