Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

XXL (XXL) ⚽

XXL ASA - Mandatory notification of trade

Preliminary results of Frasers Group Plc’s Mandatory Offer to Acquire All of the Issued and Outstanding Shares in XXL ASA for NOK 10 Per Share and Disclosure of Large Shareholding

Frasers Group sikrer seg over 90 prosent av aksjene i XXL

XXL ASA – Mandatory notification of trade by primary insiders

Storeier: – Ingen garanti at XXL kan reddes

Final results of Frasers Group Plc’s Mandatory Offer to Acquire All of the Issued and Outstanding Shares in XXL ASA for NOK 10 Per Share

XXL ASA – The nomination committee’s proposal to the annual general meeting

XXL ASA – Minutes from the annual general meeting

Frasers nektet XXL-styret bonus – stemte forslaget ned på generalforsamling

Frasers nektet XXL-styret bonus

XXL ASA – Change of CEO

Freddy Sobin er ferdig som XXL-sjef

Completion of Frasers Group Plc’s Mandatory Offer to Acquire All of the Issued and Outstanding Shares in XXL ASA for NOK 10 Per Share

XXL kjørte et opplegg nylig hvor man betalte fullpris men fikk 50% av kjøpet som verdisjekk man kunne bruke ved neste kjøp. Garantert for å få inn cash pga likviditetsskvis.

Benyttet meg av tilbudet på en sykkel. Håper de overlever 2-3 uker til, men for meg var det et forvarsel på snarlig konk.

Jeg antar nye eieren fikser opp i dette. For endel år siden når de også sleit, så fikk jeg kjøpt meg noen gode felleski til 1000 kr. Vanlig pris på dem var mer rundt 4000 kr. Det blir vanskelig å drive business når du må kjøre salg pga likviditetsskvis…

1 Like

XXL ASA – consent to transfer of creditor position under secured revolving loan facility agreement

XXL: Frasers tar over bankenes lån

Frasers Group Plc Announces Compulsory Acquisition of Remaining Issued and Outstanding Shares in XXL ASA

Frasers vil ta XXL av børs