Jaja, da er de nesten i mål med godkjent legemiddel så her er oppgangen definitivt av substans.
Den “motsatte” meldingen (dvs at de ikke har klart å lage en skalerbar versjon av medisinen) hadde jo vært en katastrofe, så når den mulige snublesteinen er passert, vel det faktisk en nyhet av “substans”?
Hvor mye selskapet er verdt er selvfølgelig alltid mulig å ha meninger om, men min mening vil i hvert fall være at dagens melding øker verdien på selskapet. Hva synes du eller @InVivo hadde vært riktig prising og litt mer interessant å lese?
PS: I og med at jeg har aksjer og ikke selger er vel det den naturlige konklusjonen, at jeg vurderer aksjen som mere verdt - men jeg kan selvsagt ta feil (enda en gang).
Prising I tråd med resten av sektoren hadde vært fair
Men hvis du skal være så svart hvitt, så ja, selvsagt har du rett i det. Kun dårlig ironi fra min side, beklager.
Poster denne på fundamental tråden, det er jo ikke mer aktivitet enn at det holder fint med en tråd for denne aksjen, nå og ettersom det er her børsmeldingene kommer er det vel hensiktsmessig å holde liv i denne tråden.
Så denne var postet på LinkedIn i går. Har ikke rukket å se videoen selv, men kanskje interessant for de som ikke har sett Hassan presentere teknologien før.
Link direkte til videoen:
Har ikke tilgang på artikkelen, men nyheten som kom for noen dager siden var nok viktigere enn mange tenkte seg. Selv om det også måtte forventes at de ville lykkes med å produsere «medisinen» sin:
Har fulgt litt med på dette på dette feltet, og det er ingen tvil om at produksjon er veldig viktig i celleterapi. Selvfølgelig for å lage et potent produkt, men også for å ta ned kostnadene. Fin milepel for Zelluna dette