Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna (ZLNA)

Du mener jeg ikke har skjønt overnevnte fordi jeg caller ut en betydelig delay om de ikke får inn pasientene snart? Behandlingstiden er jeg fullstendig klar over og denne starter som sådan ikke før første pasient er innrullert…

1 Like

Første pasient venter vi alle på, men det virket ikke på det du og andre skrev som dere var forberedt på at det tar noen få måneder å kjøre de 9 første pasientene i gjennom behandlingsløpet.

Kan nok også være at aller første pasient er litt vrient, lettere å være nummer to som får en behandling ingen andre har fått før selv om man er svært syk. Så la oss håpe at rekrutteringen snart er i gang og at det det deretter går raskt. :crossed_fingers:

1 Like

Quoten fra CEO om å behandle pasienter om uker/måneder forsto jeg som at han mente første pasient inn :thinking:

Det var i hvert fall ikke det han sa i et møte i forbindelse med 1Q tallene, men det sagt så har det jo tatt uventet lang tid til nå å få inn første pasient.

https://biostock.se/2026/05/zelluna-global-forum-2026/

10:56

Dette handler jo om hva ledelsen selv har guidet på.

Når kassen er såpass slunken så betyr faktisk en forsinkelse på bare 2-3 måneder en hel del.

1 Like

Var det ikke slik at pasientne må screenes ift en form for genetisk greie som gjør at 50% ca ikke har effekt av en slik fremgangsmåte. Det ble diskutert her tidligere. husker ikke den faktiske benevnelsen. Bare der går det jo en del tid. Så skal det være rett type kreft ikke bare indikasjon, men grad.

Det som er helt sikkert, er at det ikke er startet screening av pasienter før studiet er formelt godkjent og åpnet, altså 6.mai.

Det som vel er like sikkert, er at første pasient dosert meldes. Det er også knyttet rettigheter for Inven2 også til akkurat denne datoen.

At man tar seg god tid til å finne fram til optimale pasienter er et godt tegn.

Når det gjelder avlesning, handler det om de første resultatene. Detter er fortsatt ventet medio-26, så det er fullt mulig selv om det fortsatt tar litt tid før første pasienter er dosert. Det videre studiet vil gå over lengre tid. Det er meget drevne folk som leder studiet.

Tålmodigheten settes på prøve, men vi får håpe på lovende resultater;)

2 Likes

Behandlingsforløpet for studien er ikke forandret og om første pasient blir meldt i løpet 1-2 uker så er det nok også uproblematisk finansielt.

1 Like

Hva med 2+ måneder?

De har oppgitt finansiering til q1 -27, og innen den tid foreligger det resultater.

Ved positive resultater handler det da om partnerskap eller mest sannsynlig salg i løpet av kort tid.

1 Like

Om dette er din første biotech investeringen så må jeg opplyse deg om at selskaper henter penger lenge før kassa nærmer seg tom.

Finnes unntak dog, Oncoinvent liker å skrape kassen før de henter penger :laughing::sweat_smile:

Har vært med lenge nok til å ane motivasjonen for å vifte med emisjons-spøkelset:)

1 Like

Du kan ane hva du vil, realitetsorientering kommer uansett :slight_smile:

Resultatorientering tas utvilsomt mot med takk.

Tilliten til selskap som dette er såpass tynnslitt, at det er neppe rom for flere skuffelser.

Skulle resultatet derimot bli slik at det danner grunnlag for å videreutvikle denne plattformen for kur av solide svulster, vil potensialet være nærmest utenfor fatteevne.

Derav spenningen:)

2 Likes

Du er ikke alene om å ha spenning på kommende resultater, jeg bare skisserer mulige utfall om pasientene uteblir i flere måneder :slight_smile:

Håper såklart selskapet rekker guidingen, men det er heller unntaket enn regelen at man lykkes med det her på det norske biotech berget.

I følge Fiona står pasientene i kø for å bli med, så den siden av saken går nok bra…:slight_smile:

1 Like

Ja får håpe alle pasientene som står i kø ikke blir kastet ut pga kriteriene som skal møtes :slight_smile:

1 Like

Kan jo hende man finner en tier mellom sofaputene da!

2 Likes