Diskusjon Triggere Porteføljer AksjonærlisterNy!

10 000 medlemmer! 🍾 (Hvem er din favoritt?)

For noen minutter siden registrerte medlem nr. 10 000 seg på TekInvestor (hei @erlundby! ). Det er helt sprøtt at dette lille hobbyprosjektet har vokst seg så stort. Jeg husker da jeg feiret 300 medlemmer liksom :joy:

Her er antall brukere siden starten i 2015:

Nå er vi faktisk flere her enn det bor i Arna i Bergen (9 905 innbyggere) og snart snuser vi på Levanger! (10 189).

Hadde vi samlet oss på en plass (kan du se det for deg…) ville TekInvestor vært norges femti-niende største tettsted. :two_men_holding_hands::two_men_holding_hands::two_men_holding_hands:

At vi har klart å samle så mange flinke og vil-bli-enda-flinkere investorer er takket være alle som har anbefalt forumet videre til venner og kolleger - tusen takk!

Blant de 10 000 her inne - hvem setter du aller mest pris på?
(Du er selvfølgelig min favoritt - men ikke si det til de andre)

Skriv svaret ditt i denne tråden! Du kan nevne mer enn én da, så klart :wink:

Hilsen Jørgen

PS: En ekstra takk til @insider’ne våre som gjør at jeg kan betale for en server som ikke smelter under belastningene som kommer med høy aktivitet :wink:

68 Likes

Savepig

3 Likes

Kæmpe tilykke PDX (og alle os andre, der gennem antallet på 10.000, som vi nu er blevet, kan HJÆLPE hinanden at blive en del klogere omkring mulige gode investeringer på måder, vi næppe kunne få via rådgivning i banker og andre steder)

Har flere favoritter og næsten synd at nævne en, det skulle så lige være - PDX - som har gjort det muligt at finde sine favoritter…!!

6 Likes

Finnes bare en favoritt og det er jo @pdx husker enda dagene når han drev å snikreklamerte på ho for funcominvestor ( forgjengeren til TEkinvestor). Og stadig måtte jobbe for å unngå at postene ble autobannet. Heldigvis var hverken HO moddene eller bottene veldig smarte. så F U N C O M I N V E S T O R . C O M pleide å gå forbi sensuren.

Gode tider. Veldig gøy å se hvordan forumet har utviklet seg over årene. Liker også veldig godt at stadig nye mennesker begynner å poste å diskutere. Dette gjør oss alle smartere, men kanskje det viktigste, det er generelt god konsensus om at det er lov å være uenig.

Takk for arbeidet du har lagt ned sålangt Jørgen!. Gleder meg til fortsettelsen! ( og jeg vet det er mye kule ideer som du gjerne vil ha realisert!).

26 Likes

Her er det mange kjekke medlemmer, ikke alle er like kreative når det kommer til TI navn men det får være

4 Likes

Tusen takk @Evilfreud! Det hadde jeg helt glemt :blush: I dag ville man vel kalt det growth hacking :wink:

Det mest absurde for meg er når jeg ser folk omtale TI som en konkret ting, her eller andre steder på nett, akkurat som når man snakker om etablerte tjenester som VG eller E24. Det er sikkert samme følelse som om du hører noen snakke om barna dine på bussen. Snodig :slight_smile: Veldig kult å se hvordan alle har tatt eierskap til forumet, det er jo ikke lenger min side, men deres og jeg håper det også oppleves sånn.

Jeg tror utfordringen de neste årene blir å lage tjenester som gjør det enklere å sette seg inn i nye investeringer, og samkjøre byggeklossene som allerede er her på en bedre måte. Da tenker jeg på innlegg, porteføljer, favoritter, varslinger, triggere, tekbot, chat, kurser, guider og wiki’er ++. Er en del spennende ting på tegnebrettet ja :smiley:

15 Likes

Veldig bra forum!

(Hegnar er bås i forhold til Tekinvestor👍)

Skål og god helg! :beers:

4 Likes

Snøffelen.

5 Likes

Snøffelen er min favoritt.

3 Likes

Det er veldig mange gode investorer som skriver masse gode innlegg på TI.
Men den som har hjulpet meg aller mest mest må være Snøffelen!

5 Likes

Sætter pris på alle som bidrager - uanset om man er positiv eller negativ - bare tonen er god og indholdet handler om aktier og ikke personer.
Vil dog fremhæve et par stykker alligevel
@Warom, @Kronn, @H.L, @Anderix, @Kraakko, @VargVemund og @Nocturne

7 Likes

Gratulere med 10-tusen medlemmer! Det er en milepærle :star2: :star_struck:

2 Likes

Takk for et supert forum! Alle som skriver og bidrar er min favoritter :blush:

5 Likes

@Rodjer

2 Likes

Merlin

@Christian har fått ufortjent mye pes den siste tiden så vil dra frem han. At man ikke kan sette pris på folk som analyserer ett selskap begge veier er for min del merkelig. Er jo derfor vi har et forum…

Så en skål til deg.

Ellers er det mange andre her inne som er flinke.

8 Likes

Vanskelig å trekke fram 1, har sans for @NoBrain sine månedlige rapporter om porteføljen, men sitter også stor pris på @Christian, @uno, @Nocturne @Shadmar innlegg. Til slutt vil jeg nevne @aksjefokus som alltid regner alt til bunns og har reflekterte innlegg.

7 Likes

Jeg har sikkert prata for mye med @jcp, så sansen min for høy risk er mindre. Har endret litt på investeringsstrategien min pga han. Veldig mye bra FA og makrotanker.

Liker all infoen @antzzo klarer å grave fram om funcom, selv om det er endel ting vi for tiden tolker forskjellig.

Digger @Nocturne sin TA, selv om han vel hadde tjent bedre på å følge den selv. :see_no_evil:

Er en haug med gamle travere som jeg også setter pris på, @Evilfreud, @nofun, @Morti, med mange flere.

9 Likes

Jeg må ta han som poster mest i kog tråten @TekBot

2 Likes