Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

10 000 medlemmer! đŸŸ (Hvem er din favoritt?)

For noen minutter siden registrerte medlem nr. 10 000 seg pÄ TekInvestor (hei @erlundby! ). Det er helt sprÞtt at dette lille hobbyprosjektet har vokst seg sÄ stort. Jeg husker da jeg feiret 300 medlemmer liksom :joy:

Her er antall brukere siden starten i 2015:

NÄ er vi faktisk flere her enn det bor i Arna i Bergen (9 905 innbyggere) og snart snuser vi pÄ Levanger! (10 189).

Hadde vi samlet oss pÄ en plass (kan du se det for deg
) ville TekInvestor vÊrt norges femti-niende stÞrste tettsted. :two_men_holding_hands::two_men_holding_hands::two_men_holding_hands:

At vi har klart Ä samle sÄ mange flinke og vil-bli-enda-flinkere investorer er takket vÊre alle som har anbefalt forumet videre til venner og kolleger - tusen takk!

Blant de 10 000 her inne - hvem setter du aller mest pris pÄ?
(Du er selvfĂžlgelig min favoritt - men ikke si det til de andre)

Skriv svaret ditt i denne trÄden! Du kan nevne mer enn én da, sÄ klart :wink:

Hilsen JĂžrgen

PS: En ekstra takk til @insider’ne vĂ„re som gjĂžr at jeg kan betale for en server som ikke smelter under belastningene som kommer med hĂžy aktivitet :wink:

68 Likes

Savepig

3 Likes

KĂŠmpe tilykke PDX (og alle os andre, der gennem antallet pĂ„ 10.000, som vi nu er blevet, kan HJÆLPE hinanden at blive en del klogere omkring mulige gode investeringer pĂ„ mĂ„der, vi nĂŠppe kunne fĂ„ via rĂ„dgivning i banker og andre steder)

Har flere favoritter og nÊsten synd at nÊvne en, det skulle sÄ lige vÊre - PDX - som har gjort det muligt at finde sine favoritter
!!

6 Likes

Finnes bare en favoritt og det er jo @pdx husker enda dagene nÄr han drev Ä snikreklamerte pÄ ho for funcominvestor ( forgjengeren til TEkinvestor). Og stadig mÄtte jobbe for Ä unngÄ at postene ble autobannet. Heldigvis var hverken HO moddene eller bottene veldig smarte. sÄ F U N C O M I N V E S T O R . C O M pleide Ä gÄ forbi sensuren.

Gode tider. Veldig gÞy Ä se hvordan forumet har utviklet seg over Ärene. Liker ogsÄ veldig godt at stadig nye mennesker begynner Ä poste Ä diskutere. Dette gjÞr oss alle smartere, men kanskje det viktigste, det er generelt god konsensus om at det er lov Ä vÊre uenig.

Takk for arbeidet du har lagt ned sÄlangt JÞrgen!. Gleder meg til fortsettelsen! ( og jeg vet det er mye kule ideer som du gjerne vil ha realisert!).

26 Likes

Her er det mange kjekke medlemmer, ikke alle er like kreative nÄr det kommer til TI navn men det fÄr vÊre

5 Likes

Tusen takk @Evilfreud! Det hadde jeg helt glemt :blush: I dag ville man vel kalt det growth hacking :wink:

Det mest absurde for meg er nÄr jeg ser folk omtale TI som en konkret ting, her eller andre steder pÄ nett, akkurat som nÄr man snakker om etablerte tjenester som VG eller E24. Det er sikkert samme fÞlelse som om du hÞrer noen snakke om barna dine pÄ bussen. Snodig :slight_smile: Veldig kult Ä se hvordan alle har tatt eierskap til forumet, det er jo ikke lenger min side, men deres og jeg hÄper det ogsÄ oppleves sÄnn.

Jeg tror utfordringen de neste Ă„rene blir Ă„ lage tjenester som gjĂžr det enklere Ă„ sette seg inn i nye investeringer, og samkjĂžre byggeklossene som allerede er her pĂ„ en bedre mĂ„te. Da tenker jeg pĂ„ innlegg, portefĂžljer, favoritter, varslinger, triggere, tekbot, chat, kurser, guider og wiki’er ++. Er en del spennende ting pĂ„ tegnebrettet ja :smiley:

15 Likes

Veldig bra forum!

(Hegnar er bĂ„s i forhold til Tekinvestor👍)

SkÄl og god helg! :beers:

4 Likes

SnĂžffelen.

5 Likes

SnĂžffelen er min favoritt.

3 Likes

Det er veldig mange gode investorer som skriver masse gode innlegg pÄ TI.
Men den som har hjulpet meg aller mest mest mÄ vÊre SnÞffelen!

5 Likes

SÊtter pris pÄ alle som bidrager - uanset om man er positiv eller negativ - bare tonen er god og indholdet handler om aktier og ikke personer.
Vil dog fremhĂŠve et par stykker alligevel
@Warom, @Kronn, @H.L, @Anderix, @Kraakko, @VargVemund og @Nocturne

7 Likes

Gratulere med 10-tusen medlemmer! Det er en milepĂŠrle :star2: :star_struck:

2 Likes

Takk for et supert forum! Alle som skriver og bidrar er min favoritter :blush:

5 Likes

@Rodjer

2 Likes

Merlin

@Christian har fÄtt ufortjent mye pes den siste tiden sÄ vil dra frem han. At man ikke kan sette pris pÄ folk som analyserer ett selskap begge veier er for min del merkelig. Er jo derfor vi har et forum


SÄ en skÄl til deg.

Ellers er det mange andre her inne som er flinke.

8 Likes

Vanskelig Ä trekke fram 1, har sans for @NoBrain sine mÄnedlige rapporter om portefÞljen, men sitter ogsÄ stor pris pÄ @Christian, @UNO, @Nocturne @Shadmar innlegg. Til slutt vil jeg nevne @aksjefokus som alltid regner alt til bunns og har reflekterte innlegg.

7 Likes

Jeg har sikkert prata for mye med @anon80503862, sÄ sansen min for hÞy risk er mindre. Har endret litt pÄ investeringsstrategien min pga han. Veldig mye bra FA og makrotanker.

Liker all infoen @antzzo klarer Ă„ grave fram om funcom, selv om det er endel ting vi for tiden tolker forskjellig.

Digger @Nocturne sin TA, selv om han vel hadde tjent bedre pÄ Ä fÞlge den selv. :see_no_evil:

Er en haug med gamle travere som jeg ogsÄ setter pris pÄ, @Evilfreud, @nofun, @Morti, med mange flere.

9 Likes

Jeg mÄ ta han som poster mest i kog trÄten @TekBot

2 Likes