Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

1000 medlemmer på TekInvestor!

For 12 måneder siden hadde vi 180 medlemmer, nå har vi 1000! Det er 456% økning, woo!

Takk til @techinvest som ble medlem nr. 1000 :smiley:

En ekstra takk til @Insider’ne våre, som holder piratskipet vårt flytende :ship: :heart_eyes:

Jeg gleder meg til fortsettelsen :slight_smile:

Hilsen Jørgen / pdx

23 Likes

Konge! Dette er gøy å være med på. Kan bli større :slight_smile:

10 Likes

Kudos til @pdx for å holde dette gående siden Funcominvestor-tidene. Har lært vanvittig mye av å lese disse forumene jevnlig de siste årene, og håper på å lære mye mer i årene som kommer!

I tillegg er det mye bra mennesker her som gjør hverdagen litt morsommere :slight_smile: Spesielt på chatten, så til dere som ikke er medlemmer ville jeg satt av noen kroner i måneden til å støtte opp om forumet.

Uansett, takk @pdx!

4 Likes

Du kunne brukt antall medlemmer på forumet som indikator på hvor mye Funcom kom til å gå opp mao? :smiley:

Synes det er godt jobba av deg å drive dette forumet på hobby-basis, spesielt når man ser på kvaliteten her sammenlignet med andre investor-forumer.

7 Likes

Takk takk! :blush: Kvaliteten på forumet er takket være dere som bidrar med nyheter, diskusjon og analyser hver dag! :smiley: Det som motiverer meg er å se nye medlemmer hver uke, og hvordan vi har gått fra å bare snakke om en aksje (Funcom) til nå en hel haug av forskjellige investeringer. utrolig kult! Jeg synes også det sosiale er viktig, og det er flott å se hvor godt alle behandler hverandre her kontra i andre fora.

For de som ikke vet, så startet jeg et forum som het FuncomInvestor i 2010 fordi jeg hadde tapt masse på Age of Conan lanseringen, og syntes Hegnar Online forumet var helt tragisk. I løpet av noen dager hadde vi 50 medlemmer som diskuterte Funcom. Tror vi fikk over 2000 medlemmer på det meste. Etter den tragiske The Secret World lanseringen en stund senere dabbet aktiviteten av litt, og vi endret navn til TekInvestor :slight_smile: Men nå peker alle piler opppover :slight_smile:

14 Likes