Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

300 medlemmer!

Hei alle TekInvestorer, håper påsken har vært fin!

Denne hyggelige grafen viser medlemsveksten på forumet fra oppstarten i fjor:

Tenk om porteføljene våre kunne se slik ut også :wink:

Det er veldig fint å se at veksten har skutt i været etter jul og at bredden på diskusjonene øker. Velkommen til alle nye medlemmer!

P.S.: Kjenner du noen som kunne hatt nytte av medlemskap? Tips de gjerne om TekInvestor! :slight_smile: Del gjerne også lenker til gode diskusjoner på andre nettsteder så vi kan få mer trafikk og rekruttere flere flinke medlemmer, det setter jeg veldig pris på :slight_smile:

Mvh, Jørgen / pdx

15 Likes

Jeg jobber faktisk med et verktøy som kan vise akkurat de tingene :slight_smile: Inntil videre kan du sjekke ut dataene på https://beta.tekinvestor.no/users og https://beta.tekinvestor.no/about :smiley:

Den grafen korrelerer jo bra med hvordan det går med Funcom. :smiley:

3 Likes

Der traff vi jaggu 400 medlemmer :smiley:

100 nye på en måned, det er ny rekord :slight_smile:

21 Likes

Forumet har vokst en del siden den tid! :blush:
Det hadde vært artig å se hvor mange medlemmer og betalende medlemmer det er i dag, 8 år senere :blush:

8 Likes

26000 brukere ish mener jeg deg er.

4 Likes

Det er rett i underkant av 30 000 faktisk! :partying_face:

Betalende er rundt 750, og har vært det en stund. Snittbeløpet folk betaler har dog økt mye fra starten. Det første medlemskapet vårt kostet vel 49kr/mnd tror jeg.

Har noen spennende ting på trappene nå, så jeg gleder meg også til neste kapittel :slightly_smiling_face:

Takk til alle som har vært med på reisen!

19 Likes

hvor mye av dette er økningen etter skattelistene fra “Sinnes” saken i media?

Fikk 15-20% økning i både trafikk og betalende etter den saken, men litt høyere churn på disse da mange bare var nysgjerrige men egentlig ikke brukte lister osv. til investeringer :slight_smile: Så hadde vi jo nylig Ulti-knekken som har redusert betalingsevnen litt hos en del gamle travere :sob: :slight_smile:

1 Like

stiligt,-og du har ikke gjordt noe form for promotering ellers utenom?..jeg fikk nyss i denne siden i et av de mange forum som er der ute :sweat_smile:

Kun word-of-mouth så langt :slight_smile: Det som funker aller best er at folk anbefaler forumet til venner og bekjente, så har tenkt tanken å lage et slags verveprogram der man kan belønnes for det.

3 Likes