Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Hehe, eg tenkte på at det nok kommer gode trading muligheter når kursen skal kræsjes :yum:

3 Likes

Kongen av megahøy risk er tilbake? Eller har jeg bare dempet alle trådene du poster i @kronn? :smiley:

(Og hvis noen andre lurte på hva jeg mente med Kongen av megahøy risk, så er poenget at når Kongen har gått, så er det ikke noen vits å bli igjen)

2 Likes

Hehe, nei du har nok sikkert ikkje dempet alle trådene eg poster i, men eg har siste tiden postet veldig lite :nerd_face:
Det henger sammen med at eg for tiden er en travel herremann der en del har prioriteringer har stått høyere på listen.
Angående Hugo, så tror eg vi kan vente oss en sulten og risikotrengende kronn etterhvert, men her gjelder å kjenn sin besøkelstid, det er nok fortsatt for tidlig, eg spår en kurs nedmot og kanskje under krona igjen før vi rører Hugo :yum:

7 Likes

Det pumpes og lettes om dagen. :upside_down_face:

Ser idag, som igår, at noen kjøper noen hundre aksjer, igår var det vel en handel med bare 10-20 aksjer eller noe, trolig bare for å løfte kursen det da, ett mønster som sjeldent er som postitivt å tolke, retningen her er ned

20/11-2018 17:00:00: (HUGO.OAX) 41-2018 Decisions of Extraordinary General Meeting November 2018

29/11-2018 10:30:00: (HUGO.OAX) 42-2018 Hugo Games issues warrants following 5th Planet Games Acquisition

30/11-2018 14:00:00: (HUGO.OAX) 43-2018 Hugo Games Changes Company Name to 5th Planet Games

30/11-2018 14:27:41: (HUGO.OAX) Nytt navn og ny ticker fra og med / New name and new ticker from 03.12.2018

Bytte navn eller opprette ny tråd?

Fikset.

2 Likes

Takk. Har ikke aksjer her men liker følge med for mulig spekulativt bett.
Hva kommer først tror dere som gidder følge med, emi eller DoodleJump2?

Ingen som følger med på denne

Jeg har noen få aksjer, føler at dette selskapet er priset såpass lavt. Nesten bare verdien av IPen pluss børsnotering. Det kommer kanskje en emisjon og gjør det verre, men de kan jo overraske med doodle jump for eksempel.

1 Like

Jaggu ute med softlaunch. Resten av verden før jul kanskje?

3 Likes

Ser ut til at de er i gang med Doodle jump promo :slight_smile:

image

4 Likes

DJ2 kan ikke være langt unna nå. Eller hva tror dere?

Jeg titter innom appannie innomellom, DJ galaxy er tilgjengelig i flere land virker det som, men blir nesten ikke lastet ned. 10.000+ på Google play. Så her trengs det reklamekroner, men har de det?

Tja er vel Lima Sky som er publisher så regner med det er de som skal stå for markedsføringen sammen med 5th. Er ikke vist å se på nedlasting tall før spillet kommer i full launch. Kan ikke skjønen annet en at det må nærme seg veldig med launch nå ihvertfall.