Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Also gaming stocks do not get often a positive comment in norwegian newspapers. Just look at funcom.

1 Like

It is a shame, journalists should cover every firm of a stock exchange. This is just laziness from the part of journalists not taking their job serious. It is not that difficult for them; 5PG is publishing more announcements than Donald Trump is able to tweet :wink: . But that is my personal opinion of course. Would be nice to see some coverage/interviews by some newspapers.

1 Like

Stikker den imorgen? Ser bra ut på tegnebrettet.

Innpå her er det ein enorm kompetanse på spill etter åresvis med Funcom opp/nedturer😳
Er her noen som har oversikt på hvordan de nye spillene til 5th blir motatt i markedet…??

Ja da solgte man så altfor tidlig :stuck_out_tongue_closed_eyes: var med fra 0,55-1,00…

Her er det virkelig vind i seilene :slight_smile: Moro å se. Håper virkelig det kan komme noen nyheter og at selskapet klarer å begynne å levere. Ingenting hadde vært mer moro enn å se de endelig få ting til å gli. Håper det etterhvert dukker opp noe gode tegn på spillene de jobber med og har i soft launch at de fkatisk også vil begynne å dra inn penger. Da har jeg selv ingen problemer med å ta en inngang selv om det skulle være på flere ganger så høy kurs som det er på nå.

Vanvittig dag, er det luft?

Helt enig, skulle gjerne ha kjøpt da mld om pause i dødsspiralen kom, men det ble ikke gjort.
Skulle det komme litt optimisme rundt selskapet her, så er det ji en veldig lav mcap her, så skulle dei kunne overraske litt i lotisov retning, så kan det jo bli en hyggelig reise for dei som tok plass tidligere i vår og vinter selv om eg vil kalle det mer flaks en dyktighet når man handlet i dødsdømte 5th.
Men uansett, grattis til alle som har tjent seg noen kroner her

3 Likes

Har tjent noen pakker med krone is, men går for isbilen :sweat_smile::joy_cat:

3 Likes

Fikk Mail av Henrik og Softlaunch av Vikings kommer i mai. Dette blir noen spennende uker med potensielt en dobling av kursen

2 Likes

2 NOK hurdle be taken today? I already changed my profile picture to a more appropriate one!

Selskapet har et finansieringsbehov så jeg går ut ifra de vurderer å hente litt penger hvis denne kursoppgangen fortsetter. Da kan du komme inn igjen hvis det blir en emisjon med rabatt.

RT 2,10 :comet:

2 Likes

Skulle likt og vite hvem det er som kjøper opp kursen. Noen som har en aksjonærliste eller to fra nå nylig?

Edit: @pdx Mulig med tilgang på de listene her fremover? Er så rart det som skjer her.

Her er det bare å si pass på! Ta gevinst i dag om du har noe… svært suspekt oppgang.

Her må minst ASP og Bagger’n pluss noen andre tradere være med på leken tror jeg. Hyggelig kursutvikling. Kjøpte meg relativt nylig inn i nesten alle spillselskaper i norden, også denne, og alt er vel omtrent i pluss. Q2 tror jeg blir meget bra for spillselskaper.

cause maybe this? https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/05/11/gaming-5th-planet-games-fortsatter-rusa-i-oslo.html

And so on (it would take me too much to post all the links)

probably these articles do it…remember that the company did not received a lot of coverage last months. Now whole of scandinavia knows about it!

2 Likes

Kult jeg hadde ikke sett den artikkelen fra Sverige. Får man svenskene og ikke minst svenske tradere til å investere her kan det gå høyt. Gaming aksjer verdsettes på en helt annen måte i Sverige enn i Norge. Funcom fikk seg en fin opptur etter at svensker oppdaget selskapet. Nei, dette var spennende.

Redeye dekning er noe selskapet bør vurdere faktisk.

1 Like

Kvalmende høyt volum på oppgangen :flushed:

1 Like

Tror endel av de svenske traderene er innom aksjen.

2 Likes