Going a bit slow
Litt volum i aksjen siste dager, noen som har troen ?
Tror vikings må komme snart. Er det bra kan den
47-2020 5th Planet Games Hosts Investor Call About Present and Upcoming Plans and Games
Någon aning om var detta aktie går på kort sikt?
Sikkert stabil opp og ned noen prosent, så går den kanskje litt opp før praten 6. oktober, og alt etter hva som blir sagt under presentasjonen går aksjen opp eller ned (sist gang gikk den ganske mye ned).
Kan det komme noen avklaringer ang. Vikings?
Ingen reaksjon på aksjekursen så langt. Edit: når det gjelder Doodle jump selvsagt.
Hva har skjedd? Plutselig opp 18%ish fra bunn til topp
Kom det andre nyheter på presentasjonen? Ser de trynet når kanselleringen var et faktum, men hentet seg fint inn.
Vikings kommer i Oktober.
Doodle er heldigvis kanselert.
Soft launch vikings 30.oktober ish
Hva jeg fikk ut av presentasjonen;
Doodle jump må skrives av som tap.
Tintin gjør det ok men omsetning må 6-7 dobles hvis de skulle levd av den alene. Det kommer reklame.
Vikings har de nå en muntlig avtale om soft lunch 31. Oktober, MEN de regner ikke med tjene mye penger på den. Faktisk sa de at de regnet med den ville være den minst innbringende.
Match3 er satsningsområde og full fokus på tintin fremover.
Skal bli flinkere på kommunikasjon, så neste investor call håper de få til i desember.
Den må trygt under 1kr før jeg gidder kjøpe ihvertfall. Og da bare lotto trade. Fortsatt opp over 300% i år.
Du glemte å nevne at de skal introdusere reklame i tintin og at de vil øke omsetning pr spiller.
Likte godt det jeg hørte, vikings soft launcher i oktober og de har mer iper pågang
Presenterte de noen tall, ARPDAU eller lignende til tintin?
@Konamixx hva er din tolkning av disse dataene her? Ganske detaljert info egentlig. Gross bookings ser jo ut som en stigende trend i det minste.
Flott at Vikings IP problemet er løst. Overraskende at selskapet ikke regner med å tjene noe særlig på spillet da…
Mulig jeg hørte feil med mente han sa at for berlin-studiet så må tintin-inntektene 6-7 dobbles før studioet er finansiert kun av dette spillet. Langsiktig plan er at et senere match3 spill skal bli en “gullgruve” for selskapet og ikke tintin.
Enn å si dette på en investor call
Jeg hørte dobbelt.
Jeg mistenker at Viking IPen er dyr, og at de tar en større cut av % inntektene.