fikk nettopp noen paa 0,14! merkelig egentlig saa lenge kursen paa aksjen er 2 kroner… (!)
Solgte det jeg kjøpte tidligere på 0.17, solgt på 0.19
Kjøpte mer på 0.15
Sikkert blitt svart på et eller annet sted, men er det samme kurtasje på tegningsretter som til vanlig?
Stemmer. Samme kurtasje.
Meget god og omfattende analyse er ute fra Proinvestor:
http://www.proinvestor.com/uploads/boards/74926_Analyse_Hugo_Games_5juli2016_FINAL___Kopi.pdf
Har man ikke satt seg inn i aksjen enda, finner man det meste der.
Ordredybde pr. kl.10:09
Hvorfor kjøpe aksjen når man får tegningsretter til 22 øre ?
Tegningsrettene bør vel strengt tatt ligge på 35-45 et sted…snodig
eller aksjen bør ligge rundt 1.8kr
Når var siste dagen for handel med rettene ?
Christian Sand Kirk, board member in Hugo Games, has today,
on behalf of himself and related parties, subscribed a total
of 129,942 shares in the ongoing Rights Issue in Hugo Games
at a subscription price of NOK 1.50 per share. Christian Sand
Kirk and related parties have been allocated 129,942
subscription rights and will receive 129,942 shares in the
Rights Issue.
Christian Sand Kirk and related parties own 164,214 shares in
Hugo Games prior to the transaction.
Tegningsperiode: 27.06.2016 - 11.07.2016
Noteringsperiode: 27.06.2016 - 07.07.2016
vet ikke helt hvilken dato som gjelder…
Da er det den 11. Som siste dag, da har eg fortsatt litt tid til å få retter under 10 øre
Totalt har innsiderne tegnet seg for 552K aksjer i emisjonen til nå. Spent på om vi får se melding om at Henrik Kølle tegner seg for aksjer snart.
fra analysen: Henrik Kølle har endvidere garanteret 12,5 mio. NOK i emissionen.
Merkelig den differansen mellom kurs og tegningskurs. Har ikke sett dette før. I Funcom er for eksempel differansen riktig.
Men det spørs om han benytter seg av sine tegningsretter nå, eller venter til tegningsperioden er over. Hadde vært en god melding å få at han benytter seg av sine tegningsretter nå - er jo snakk om nesten 10 millioner aksjer han har tegningsretter på.
Ser ikke poenget med å eie Hugo til 2 kr når man kan kjøpe tr for 10 øre, melde behov og derav få aksjer for 1.60. Det er en solid rabatt.
Tror eg venter å ser om eg får rettene under 5 øre
Legger meg i kø på ett øre
Da har eg noe over 400k retter til 2 øre
Edit : da har eg allerede 100 prosent fortjeneste i Hugo, men er jo ikke sikkert det lar seg gjøre å selge dem.
I forhold aksjen sin pris, så er potensiale til stede. Synd at ingen ville selge så eg fikk dei siste 250k av ordren, men kanskje eg får til ett øre i morgen.
Happy trading