Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Bra timing Kronn. Du får håpe på melding om at Kølle bruker sine retter i morgen :slight_smile:

Edit: Han kan benytte seg av de fram til den 11/7, men HUGO TR går ned etter i morgen. Hvis han er interessert i å bruke de bør han gjøre det i morgen, for å trigge andre til å gjøre det samme/kjøpe seg mer.

1 Like

Takk, har vert å tradet retter før, å det kan bli store utslag, bare man er tålmodig.
Sett i forhold til aksjen, så sitter eg nå på en teoretisk gevinst på mangen kroner.
Men eg har ingen forhåpninger om at det skjer, men holder aksjen seg hvor den er nå, så bør jo rettene gå for langt høyere pris en dagens sluttkurs.
Når eg leser i Funcom tråden, så forstår eg at det nok er en del som ikke helt forstår hvordan dette virker.

Dei som kjøpte Hugo aksjer over børs idag, til rundt 1,90kr kunne ha kjøpt retter, og da betalt totalt bare 2 øre for TR pluss emi pris på 1,50 = 1,52kr

Hvorffor kjøpte noen over børs da ???

4 Likes

Siste dagen for TR’en imorgen er det ikke?

Jo, så er 11.07 siste dag for tegning.
Så om noen skal ha billigere aksjer enn over børs, så må det kjøpes fetter imorgen

Hvis du ikke får solgt rettene, har du tenkt å kjøpe hugo-aksjer for 600.000kr? :slight_smile:

1 Like

Nei ikke for 600k, eg vil prøve å flere retter, for så å kjøpe Hugo aksjer for enda mer :slight_smile:

3 Likes

Spiller Ronaldo kick’n run, er jo gøy jo :slight_smile:

1 Like

og jeg sitter med for mange retter til 0.15… :frowning:

Portugal - Wales i kveld. Ser vi Ronaldo i finalen?

1 Like

Får satse på at Portugal vinner og noen blir gira på tegningsretter i morgen :wink:

1 Like

Tviler på tegningsrettene holder seg på dette nivået i morgen. Med tanke på garantistene bak (og ikke minst aksjekursen) er rettene virkelig billig nå.

Hvis man føler ledelsen handler for lite, er tross alt mange av dem garantister også. Og de har planer om insentiver, noe som gjør at de får fordeler i form av f.eks. opsjoner på et senere tidspunkt.

2 Likes

Det kan være at en del ikke ha planer om å nytte rettene sine, da er det bedre å få ett øre, enn ingenting.
Dersom alle utenom nrd gubben som solgte idag, skal rettene for å begrense utvanning, så kan det bli kamp om rettene.
Men, det betinger også at aksjen holder seg.

1 Like

Enormt potensiale, om 1 milion bruker en billett stripe a kr 55,- da blir raskt noen kroner i kassa…self ikke alt rett til Hugo, men lell…

For å ikke snakke om :

På Google Play er det mellom 1-5 milion nedlastninger…

2 Likes

Måtte ha 10k til på 0.06. Satse på at Hugo henter inn litt av det negative i fun. Synd å se at jeg handlet det meste på 0.2. Men er billig det også.

Nå må resten vente til restskatten er betalt hehe

3 Likes

Noken som har aksjonæroversikt ?

Her var det ikkje mye å finne :

http://hugogames.com/investors/share-information/ownership/

Ronaldo med stor kamp, ett mål og en assist, og viktigst av alt en finaleplass.
Viser det igjen i kurse på Hugo ?

Selskapet pleier ikke å framlegge aksjonærlister. Her er top 10 fra 31/12-15.

Men listen har neppe endret seg stort siden da. Har ikke vært mye volum å skryte av for å si det sånn.

2 Likes

Blir kult å se Portugal i finalen! Dette er bedre enn hva jeg turde håpe på :slight_smile: og Ronaldo får jo all oppmerksomheten enten de vinner eller taper!

1 Like

Er litt spent på hva denne dagen vil bringe! Sitter her med 85.001 retter jeg ønsker å kvitte meg med, som jeg har kjøpt på 0.15 :disappointed_relieved:

Den er lei :\

Eg kan kjøpe dei til 2øre

6 Likes