Jeg kan ikke handle tegningsretter lenger … Er det ferdig ?..
Stanser ikke før 16:30 idag. Får du noen feilmelding?
ja … papiret kan ikke handles nå sies det. jeg har DNB.
Rart, åpen for meg vertikal og det skal den Være ut dagen.
Eg skal handle mer mot slutten av dagen så Dei må ikke begynne med noe tull
Edit : den er jo handlet også ser eg
du har også DnB ?
Vent litt så skal eg logge på med DNB og se
Hos Nordnet ser alt greit ut.
Ser ut til å gå greit det, men eg gjennomfører ingen kjøp da eg ikke vil ta bort Noe på salgssiden
Det er ikke det at du får en del kontroll spørsmål på forhånd som du må bekrefte at du kjenner til risikoen med kjøp av rettene ?
nei… har allerede tegnet meg for rettene. kanskje det er grunnen. Men det gjorde jeg forrige uke. Kontakter DNB jeg . hører hva de sier. Siden det er kun meg. Takk karer,
Istedenfor å selge absolutt alle de overflødige rettene jeg nå har, så vurderer jeg å tegne meg opp med litt mer. Tror muligens jeg tjener tilbake det tapte mye lettere ved å gjøre det slik, enn å selge alle 85001 rettene jeg kjøpte på 0.15 til f.eks 0.02
Enig?
Retter til 0.02 up for grabs gutter
Da var rettene jeg ikke trenger solgt med tap, også har jeg søkt om signering av de resterende rettene for enda nye aksjer til 1.50. Nå får jeg litt over dobbelt så mange aksjer til ca 1.60 som det jeg har fra før av til 2.63. Regner med jeg tjener tilbake de tapte pengene på min TR-trade ganske fort Dette vil nok også være med på å dra ned snitt kursen min som idag er på 2.63 Look on the bright side of life
Fordømt at en ikke kan ordne konvertering av tr elektronisk!
Hadde vært fristende med noen tr, men på ferie… Kunne jo fort finansiert ferien
Haha de spørsmåla var såpass at jeg måtte tenke med om når jeg svarte på de
Samme snitt her
Ingen ordrer inne eg, er i Møre på jobben så følger ikke med
Noe handel ?
Blir en veldig hyggelig reise for de som går rett inn i rettene uten å ha aksjer fra før av. Spesielt om de har fisket noe på 0.02-0.03 *misunnelse
Samme her