Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

axe in face har vaert tilgjengelig i google play og apple store i danmark en stund, ser ut til aa faa grei mottagelse… kan bli spennende aa folge med paa launch.

4 Likes

Noen her inne som sitter i denne aksjen da? Gratulerer :smile:

nei, oppgangen i dag kommer etter en finansiell guiding:

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20160106.OBI.20160106S7

har noen veldig faa aksjer her, kan bli spennende naar de begynner aa lansere spillene sine det neste halve aaret. Det virker imidlertidig ikke som om soft launchene har blitt veldig godt mottatt…

2 Likes

Sendte forresten en mail til Hugo Games hvor jeg spurte om hvorfor styreformann Bertel Meigaard ikke hadde kjøpt aksjer, da dette jo var forespeilet i melding til markedet.

Denne:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=384469

Fikk svar fra han direkte, hvor han skriver at han kort tid etter denne meldingen ble innsider, og at han dermed ikke fikk lov å handle enda. Han skriver at han ikke har vært i en situasjon hvor han lovlig kan handle aksjer der.

Så det vil nok komme nyheter her etter hvert :grin:

Må jeg si høres rart ut! Det er jo snart et halvt år og to kvartalsrapporter siden?

Skeptisk til hvordan hugo gutta håndterer børs og børsmeldinger, vært endel spesielle…

1 Like

Joda kan så være. Men fin guiding for i år.

De estimerer en inntekt på 10 ganger så mye som i fjor. Det til tross for forventninger om 2 labre kvartaler - Q1 og Q2. De forventer å sitte igjen med 10-12 millioner på bunnen i løpet av året.

Han skriver at han ble en innsider kort tid etter denne meldingen, og at han fremdeles er det. Kan jo være de inngikk en eller annen avtale med en kjendis eller noe lignende.

Sende ut en børsmelding som sier at de har “expressed intention” om å kjøpe aksjer er jo bare helt fantastisk. Det har jo skjedd en del i selskapet i det siste men hadde de hatt veldig lyst på aksjer så hadde de nok helt sikkert fått det til :wink: Jeg holder meg iallfall inntil videre vekke fra den aksjen.

2 Likes

Ny review på Axe In Face. Release februar.

1 Like

Har ikke fulgt denne aksjen, men kan ikke se at det er kommentert noe rundt MoM av 20 Januar, fra EO General meeting.

"Proposal from the Board of Directors: Proposal to grant the board of directors with authority to (i) issue convertible notes without pre-empting rights, (ii) perform one or more increases of the company’s share capital with pre-empting rights, and (iii) perform one or more increases of the company’s share capital without pre-empting rights for the current shareholders. The proposal was approved. "

Noen som er kjent med hvor stort et behov for ny kapital vil være?

Maks 5 millioner DKK.

"The combined total share capital increase, performed pursuant to the given authorisations in provision 2.3, 2.4 and 2.5, cannot exceed nominal DKK 5,000,000.”

Primært for bruk til avtaler med kjendiser eller oppkjøp av andre apps, iht. strategi.

2 Likes

Kan opplyse om at jeg viste en av barna mine spillet på Youtube. Da gikk han rett på iPad’n for å laste det ned. Alltid et godt tegn :smiley:

PS: Spillet finnes ikke enda så han ble litt skuffet.

4 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=393619

2 Likes
2 Likes

nylig oppdatert facebook. er dette lanseringsdato?

3 Likes

Hmmm… skal man ta et kortsiktig lodd her da?

1 Like

Hugo er spennende ja, og aksjen er ekstremt volatil (mye på grunn av lavt volum) så den kan lett fyke opp på nyheter. Her noen estimater man kan se på E24.

Hugo Troll Racer II er skal også slippes dette kvartalet.

1 Like

Ja det er lanseringsdato :slight_smile:

Fikk nå plutselig SMS at jeg hadde kjøpt Hugo til 4.23. Hva er RT der nå da? Skjer det noe?

1 Like