Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Når kollapser denne ville oppgangen??

*litt bitter på at jeg solgte med kun 30% fortjeneste…

Ettersom ikke emisnsaksjene er i spill, så trenger det ikke å komme noe kollaps her, og mye bra kan komme før emiaksjene er i spill.
Artig kombo :slight_smile:

1 Like

Fy s, tror det er første gang eg har sett en aksje slutte med oppgang på 100%
Vet ikke hva dere gjør, men her blir det vin til middagen ikveld

2 Likes

Hva sluttet den på ?

3,70 :trophy:

1 Like

Lol noen som har tjent mye i dag eller?

Hvor mange Tr beholdte du da Kronn ?

Jeg tror @Kronn satt på et par hundre tusen tegningsretter, så ja, jeg tror det er noen som har tjent mye i dag.

2 Likes

Jeg har ca 30k og så har jeg overtegnet med 40k. Håper jeg får alt! :slight_smile:

1 Like

Jeg har selv tegner meg for emisjonen i Hugo Games med litt over det dobbelte av hva jeg har i aksjer fra før av :slight_smile: Føles godt idag, men hva med de neste ukene frem mot August? :smiley:

Støtter deg. Tar meg en flaske Moselland Riesling i kveld. Mulig det blir en Ars Vitis, Vi får se an humøret

1 Like

Grattis folkens. Dette fortjener vi. La oss håpe Hugo slår til for full pupp :slight_smile:

Ja @Kronn, sånn er det å ha ferie her i gården. Sene kvelder og god stemning.

2 Likes

satt igjen med ett fint antall retter ja, men ingenting er realisert og veien videre er enda ikke bygd, men potensiale er enormt stort.
Må jo si at oppgangen er noe underlig, da alle som ville, kunne handlet særs billige retter før helgen, samtidig ble det jo også meldt om by avtale idag, og der andre selskap vi kjenner, sliter litt med å levere varene så er jo Hugo i siget.
Kunne vert kjekt å fått eksakte nedlastningstall.

Om du er glad i Rød så prøv: Jacob’s Creek organic shiraz Cabernet vintage 2013.
Australia. En av topp 3 rødvinene jeg har smakt. Fantastisk god

1 Like

Se på instalasjoner ( bare o googleplay ):

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hugogames.superskater

Hvis kursen skulle holde seg over 100% over emisjonskurs tror jeg det må overtegnes enda litt mer i denne. Skulle man få flere aksjer enn man er komfortable med er det jo bare å selge litt med god gevinst.

Har du per nå har mulighet til å kjøpe mer til halv pris så er det vel bare å ta alt som overhodet er mulig å få tak i??

men… aksjen synker vel til 1.50 emisjonsdagen?

Man vet aldri hvor mange aksjer man får ved å overtegne, men jo mer man overtegner desto flere aksjer vil man sannsynligvis få til slutt (hvis ikke alle full-tegner). Man låser også penger som kunne vært brukt til noe annet for en kort periode.

I børsintroduksjonen til Gjensidige tegnet jeg meg for mye mer enn jeg egentlig ville ha, fordi jeg følte på meg at interessen ville være svært høy og at jeg bare ville få en andel av det jeg tegnet meg for.

Okay, står det noe om denne emisjonen noe sted?

edit, på nettsiden deres ja.