Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Hehe, ville prosenter, men veldig lavt volum da :wink:

solgte meg ut med det meste paa 2,39… kursen siger vel litt ned, tross alt lenge til q2 2017… Og der tok jeg graadig feil! men gleder meg til aa faa tr aksjene :slight_smile:

Men det skjer da mye spennende før q2 17 ?

Er allerede mye " knask " som skjer

2 Likes

Opp over hundre prosent,…sykt mye is det blir idag da

4 Likes

Er kanskje like greit at vi er begge er tvunget til å sitte stille i dag. Hadde vært fristende å selge litt i dag.

1 Like

Hehe, sant nok :slight_smile:

Holy crap!

Går det fortsatt an å kjøpe/selge tegningsrettigheter?

Nei det er ikke mulig nå. Men du kan forsøke å tegne deg likevel, siden den er åpen for alle.

Dersom kursen holder seg her, så tror eg neppe det lar seg gjøre å tegne seg uten retter

3 Likes

Verdt forsøket. Mange av tegningsrettene tilhører Henrik Kølle, og til nå har han ikke brukt dem.

Helt klart verdt det og det koster deg jo ingenting hvis det ikke går.

Jeg har tegnet meg både med og uten retter. Første gang at jeg går inn i et selskap i en emisjon. Forhåpentligvis den første av mange :slight_smile:

Min erfaring er at å delta i en emisjon gir deg et godt utgangspunkt for videre oppgang. Ofte vil kursen falle ned til emisjonskurs, men det er ikke garantert, se bare på funcom, REM, PRS.

1 Like

Detta ble en god Trade. Takk Alex :slight_smile:

2 Likes

Betalte 3 øre for rettene :slight_smile:

1 Like

Oi oi oi! Dette var pent å våkne opp til, ja. :slight_smile:

Sovet helt til nå da?

Over 1 mill i oms, ikke dagligdags det i Hugo aksjen

1 Like

Hyggelig å se at aksjen spretter i været slik den har gjort idag, men jeg må si jeg håper det blir litt mer omsetning i Hugo aksjen i tiden fremover. På denne måten får vi en litt mer stabil kurs-utvikling.

Ser også frem til den dagen de kommer med tall fra Ronaldo salget. Tydelig at det her er store tall.

Jeg sitter godt plantet i aksjen i en stund fremover.

1 Like

Volumet vil komme, dagens oppgang er enorm og litt uforståelig, samtidig er det veldig få frie aksjer.
Eg har ingen forventninger om at kursen skal på den og den kursen innen sånn og sånn.
Hugo er bet som eg tenker å sitte litt i fremover, og er kassasuksess med bare ett spill, så er dagens mcap en latterlig vits.
Hva om det blir suksess med 2, eller evt3 ??

Eg tror det er mange drar seg i håret over og ikke ha benyttet seg av emisjonspakken.

Liker å se at det er dansker på kjøpersiden

Dette blir nok den nye Funcom aksjen

3 Likes