Nå kjører vi opp igjen ! Haha
Tar i jeg og satser på 4,50 !
Da kan du renske alt som ligger under 4,50 er du i pluss på alt ved dagsenter slutt:)
Finnes jo knapt en kjøpsside… tynt volum og lett å manipulere. Emisjonsaksjee som snart kommer ut… aldri verden om denne oppgangen holder seg…
det er det som kjennetegner aksjer som skal opp. kjøperen viser seg ikke for å lokke selgeren ned
Nei, nå skal eg spille kick and run, være med i turnering, snakkes
Edit : måtte se på Funcom, rimelig overvekt av selgere der foresten
Tja, det er vel en sannhet med modifikasjoner… krever inhvert fall et visst moment som Hugo ikke ser ut til å ha i dag?
Sjekk ut ordredybden på Funcom T
Nå er det økt med ytterligere ca 200, så ganger vi det med 65 så er det nye ca 13k siden der sist måle oppdatert.
Tar vi med dei ca 200 fra i går kl 2300 og til idag kl 0600
Så er det da ca 400 * 65 = 26k
Altså hverttfall 20k bare siste 12 timer ?
Det går som hakka møkk da, vertfall om det er en og anna som legger igjen en krone
Edit: rotet kanskje litt med antall idag, men totalen fra igår skal være ca ganske rett
Ca 3,2 milioner instasjloner i googleplay
Så kommer AppStore i tillegg
Kan i anta at der er mellom 4-5 milioner totalt ?
Ps : bare googleplay
Tror vi bør ha ca 30K ratings til for å komme til neste steg, 5 millioner, på Play Store.
Er jo " mangen " tusen kronener i pluss på dagens Hugo trade
Rt? Er på farta og får ikke fulgt like godt med.
3,50 og stigende etter bunn på på 2,95
Mine 6,5 kjøpt på 3,00 solgt på 3,55
Ble ikke milionær, men bra prosent
Før fristen gikk ut prøvde jeg å kjøpe t/r, men fikk det ikke godkjent. Prøvde med begge nordnet kontoene. Måtte jeg ha hatt fri kapital på kontoen utover kostnadene knyttet til å kjøpe t/r ?
Hvis du f.eks prøvde å kjøpe 200.000 Hugo Games TR til 0,03 så måtte du hatt 6000kr på din Nordnet konto + kurtasje.
Hm, ja, det hadde jeg selvfølgelig. Burde ha notert ned feilmeldingen. Tolket det som at det var noe galt med kontoen, siden jeg prøvde zero invest først, men vanlig aksjedepot fungerte heller ikke.
Mener å hugse at det var en til som hadde problem, men som brukte DnB, hugser eg rett ?
Irriterende nå, i ettertid, selvfølgelig!
På Nordnet må du inn i innstillingene og åpne for handel i tegningsretter. Er stengt som default (for å beskytte bruker mot feilhandel)
Edit: Min konto - mine avtaler og abonnement - 2. Tegningsretter, visse ETF’er og aksjeobligasjoner - aktiver.
Eg må si det er utrolig sterkt av aksjen og holde seg her, etter at den mer enn doblet seg i går.