Jeg tok ut litt av gevinsten i Thin Film for å prøve overtegne med litt mer i emisjonen
Sick å få penger slengt etter seg sånn som dere Hugo aksjonærer. I want too
Hei, jeg mener googleplay samler antall nedlastninger fra IOS også. Dvs at det er rund 3,5 mill nedlastninger totalt? Noen som kan bekrefte eller helst avkrefte dette? Om 1 av 6 er aktive brukere blir dette meget bra!
Google play viser bare nedlastinger derfra (ikke fra iOS)
Fabtastisk håper det eskalerende videre.er det en måte å finne slik stats fra IOS? Er det rimelig å anta at det er minst like mange downloads der?
Det er noen verktøy som sensortower og app Annie, de gir ikke antall nedlastinger, men ranking etter antall nedlastinger eller omsetning (grossing) basert på topp listene i app store.
Av og til bommer man større enn man aner! Jeg fikk 10000 på fredag til 3 øre tror jeg det var, ville hatt 50000…
Kaster i stedet bort myye penger på Funcom! Får håpe den og kommer etterhvert.
Ja, overrasket over at den ikke falt mer tilbake i dag…!
Den har flydd under radaren en stund. Litt oppmerksomhet i medier og forum kan også ha hatt noe innvirkning…
Blir spennende å se videre, kanskje en del må selge aksjer for å finansiere emisjonsaksjene sine, det har jo ofte ett lag til å krype nedover.
Kommer det noe bull fra selskapet så kan den lett holdes eller evt stige videre selv mitt emisjonen
Ronaldo kommer til å poste i sosiale medier denne uken eller til neste uke. Avtalen med Ronaldo sier hver 3-4 uke (selv om det tok bare 2 uker forrige gang).
Usikker på hvor mange ganger han gjør dette.
Kanskje enda mer featuring?
Tok en titt på appannie.com og sammenlignet de to Ronaldo-spillene på Games Daily Ranks->Highest Ranks og på det nye spillet vs det første spillet (i parantes) var
antall land med 1.plass 11 (4)
antall land med 5.plass 55 (20).
antall land med 10.plass 88 (44).
Så foreløpig gjør spillet det minst dobbelt så bra som det forrige.
Øker bra med retnings på Google Play, igår på ca kl 6 så var det 50282, idag er kl 0645 så er det 51 181, noe som da skulle gi rundt 50k i døgnet bare på Google
Det svinger i aksjen, rt 2,62
Meget lavt volum så den kommer opp igjen.
Bra den går ned… så jeg får en grei igangsatt på rundt 2 kr…
Sitter du fremdeles med aksjene som du kjøpte på 3.55 ?
Nei solgte de aksjene i går med tap på kurs … 3.35
Så tok hinte at de skulle lengre ned. Og jeg angrer ikke
For min egen stolthet nå, så er eg glad at eg har ytret litt skeptisk til den kraftige økningen på mandag og at den i går holdt seg relativt bra.
Ville jo vært pinlig om eg hadde gjort det motsatt