Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Du stoppet hele oppgangen med posten du skulle selge :wink:

1 Like

Svære poster vet du! Jakter billig inngang :smile:

1 Like

Hugo er på listen av selskaper som skal presenteres på XI treffet Vilnius

1 Like

Frister å melde seg på bare for å stille Molnes i Norne noen spørsmål om det opprinnelige prospektet de utarbeidet når Hugo skulle noteres…

3 Likes

Der bommet dei mildt sagt…hva var Ipo?11kr ?
Noen her som var med fra start ?

Initial Public Offering

Offering of NOK 35 million to NOK 55 million
Fixed price NOK 11.00 per share

En knapp måned senere kom de med en analyse og kjøpsanbefaling på aksjen med kursmål 15 NOK

Heldigvis ikke! Hugo IPOen var på nivå mes Merkur IPoene (-AASB), dvs helt på TRYNE. Finanssvindel av børsamatørene!

For ordens skyld… Jeg tegnet meg ikke i IPO’en…

1 Like

Var det noen her som kjøpte for emisjonskurs nå når vi fikk sjansen igjen da? Jeg valgte å bare sitte i ro.

Ja, jeg kjøpte en liten post som jeg kvitta meg med på veldig kort tid. Raske penger. Er helt ute av Hugo. Emiaksjene ble solgt i det jeg fikk dem levert.

2 Likes

1 Like

Begriper ikke hva som får folk til å investere i dette selskapet.

2 Likes

Bare se på Hugo… Har er jo en coool guy. :smile:

De har jo de beste børsmeldingene!!

6 Likes

Jeg økte tilgjengelig kapital med 25% ved å investere i Hugo. Derfor :slight_smile:

1 Like

Ren gambling altså?

Nei :slight_smile:

1 Like

Var ikke mangen som skjønte hva eg skulle med NIO til 60-70 øre heller, etter det har den vert over kr 5 som Gig.
Men enig i at det er risk, samtidig har insidere kjøpt gjennom emisjonen, det gjøres ikke uten at troen på eget selskap er tilstede.
Men PR idag genereres det for små inntekter

6 Likes

Jeg tror Hugo Games er inne i en fase av å bli en velkjent aktør innen app-markedet og slikt tar tid. Ikke gjort over natten. Uten tvil at dette er risiko og derfor vi ser en slik volatilitet i aksjen som vi nå har sett siste tiden.

Det virker som de ønsker å beholde Hugo trollet som et varemerke, men også bevege seg over på andre områder. Hva om de endrer navn på selskapet? Jeg har en følelse av at det kan være noe som de har i to-do-listen sin.

1 Like