Aksjen ser lovende ut nå, var litt tung for noen dager siden, men vendte fint oppigjen på 1,50
Noen nyheter i Hugo?
Eller bare massiv kjøpsinteresse
Hva skjedde? Hadde 20500 for salg på 1,70
Da fikk du solgt
Gratulerer med salget, eg sitter fortsatt med helle bunken min, å Hugo aksjen skal gjøre meg fet
Ha ha
Jeg også
Gledelig med oppgang, mrd nettokjøpt 274k.
Nrd kjøpte mye for ett par uker siden også, da vi var helt ned mot 1,50
Slitt idag 1,73
Godt å se at Ronaldo fortsatt deler spillet. Jeg begynte å bli litt bekymra!
Laveste closing price for HUGO noensinne. Liten sjans for at alle emisjonsdeltakerne kan selge seg ut nå uten at kursen kollapser. Kanskje bunnen er nær? Bladde fort i forrige rapport og det ser ut til at det skjer lite i Q3. DAU rundt 500k og ‘Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run’ har et sted mellom 1m-5m nedlastninger på android hittil. Forventer ingen forbedring av cash flow med det første. Derimot kan Q1 bli bra med så mye som skjer i Q4. Som jeg ser det er Doodle Jump 2 (2017) tittelen med mest potensiale, når det kommer til monetization/retention, men også for å ta Hugo til en viktig milepæl; ved at de står for et av de mest nedlastede spillene på mobil og får tydeliggjort navnet sitt. (Forhåpentligvis…)
Må ha denne på watch.
Tjah… evt så kan man tolke emisjonskurs som støttenivå, og en massakre er nært forestående…
Om den er støttenivå vet vi jo ikke før den er utfordret, dumpet halve Hugo posten min. Tror jeg dumper resten snarlig. Siste mann ut slukker lyset !
Ja det er klart om 20,000,000 aksjer skal bytte eiere i en så illikvid aksje samtidig vil det bli stygt. Jeg velger å tro deltakerne er intressert i å sitte til verdien på deres invisetering er økt, men utelukker ikke at noen nervøse/utolmodige kan skape dipper eller dytte trading range ned noen 10 øre. Historisk sett har vel aldri kursen vært sterk. Kursen er nå omtrentlig ned 70% siden notering for litt over et år siden.
Noen som vet hvem som tok mest i emisjonen?
Trolig Styremedlem Bertel David Maigaard som fikk 1,975,279 aksjer. Det er 4.4% av alle aksjene i selskapet og det er ingen som har flagget over 5% etter emisjonen.
Takk for informasjon holmes. Er ikke feil med innsidekjøp.
Ser at CEO Henrik Kølle eier en betydelig del av aksjene. Det nenvnes 26,7% gjennom selskepet Aula Holding ApS på Hugo sin [nettside] (http://hugogames.com/investors/share-information/ownership/)
Vil tro at de har grei horisont for investeringen sin, og ikke selger på ATL.
Å selge nå er absolutt det værste tidspunktet å selge på. Enough said…
Ikke noe panikk her, Hugo er bare ett kvartal senere enn hva vi skulle kunne håpet.
Har kontakt med en av garantistene, å eg er sikker på at han som tok veldig mangen, og eg som tok litt mindre, skal få bra valuta igjen for pengene som ble satt i emisjonen.
Men eg er innstilt på at tiden lan trekke ut litt
Kjekt å bli litt beroliget!
Jeg har ikke panikk, en enkeltaksje som faller 10% på en dag er da ikke noe å stresse for, har da vært borti mer dramatiske fall enn det!
Skulle gjerne hatt en snarlig nylansering, når dette er utsatt, så må vi bare regne med at det kan komme andre triggere i mellomtiden, og da er det gjerne avtaler selskapet må jobbe for, og det tror eg gjerne kan komme.
Emisjonspengene måtte til for å håndtere videre drift, men også å kunne videreutvikle Hugo som selskap.
Eg tror vi frem mot jul kan oppleve ett Hugo som melder om avtaker som er med å utvikle selskapet, men samtidig vet vi at inntektene uteblir, da det PR nå ikke er noen av spilla som er “kassasukses”.
Håper vi snart kan se Ronaldo bikke over 5 millioner på Google play.
Det er 45 millioner aksjer i selskapet, en mcap på 75 millioner cash på bok.
Eg synes utgangspunktet for oss som deltok i emisjonen er noenlunde greit, verre for dei som var med da i Hugo sin børsnotering.
Litt Tolmodighet her, tror eg kan lønne seg