Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Aksjen ser lovende ut nå, var litt tung for noen dager siden, men vendte fint oppigjen på 1,50

1 Like

Noen nyheter i Hugo?

Eller bare massiv kjøpsinteresse

Hva skjedde? Hadde 20500 for salg på 1,70 :slight_smile:

Da fikk du solgt :stuck_out_tongue:

2 Likes

Gratulerer med salget, eg sitter fortsatt med helle bunken min, å Hugo aksjen skal gjøre meg fet :wink:

2 Likes

Ha ha :slight_smile:

Jeg også :slight_smile:

3 Likes

Gledelig med oppgang, mrd nettokjøpt 274k.
Nrd kjøpte mye for ett par uker siden også, da vi var helt ned mot 1,50

Slitt idag 1,73

1 Like

Godt å se at Ronaldo fortsatt deler spillet. Jeg begynte å bli litt bekymra!

2 Likes

Laveste closing price for HUGO noensinne. Liten sjans for at alle emisjonsdeltakerne kan selge seg ut nå uten at kursen kollapser. Kanskje bunnen er nær? Bladde fort i forrige rapport og det ser ut til at det skjer lite i Q3. DAU rundt 500k og ‘Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run’ har et sted mellom 1m-5m nedlastninger på android hittil. Forventer ingen forbedring av cash flow med det første. Derimot kan Q1 bli bra med så mye som skjer i Q4. Som jeg ser det er Doodle Jump 2 (2017) tittelen med mest potensiale, når det kommer til monetization/retention, men også for å ta Hugo til en viktig milepæl; ved at de står for et av de mest nedlastede spillene på mobil og får tydeliggjort navnet sitt. (Forhåpentligvis…)

Må ha denne på watch.

3 Likes

Tjah… evt så kan man tolke emisjonskurs som støttenivå, og en massakre er nært forestående…

2 Likes

Om den er støttenivå vet vi jo ikke før den er utfordret, dumpet halve Hugo posten min. Tror jeg dumper resten snarlig. Siste mann ut slukker lyset ! :stuck_out_tongue:

6 Likes

Ja det er klart om 20,000,000 aksjer skal bytte eiere i en så illikvid aksje samtidig vil det bli stygt. Jeg velger å tro deltakerne er intressert i å sitte til verdien på deres invisetering er økt, men utelukker ikke at noen nervøse/utolmodige kan skape dipper eller dytte trading range ned noen 10 øre. Historisk sett har vel aldri kursen vært sterk. Kursen er nå omtrentlig ned 70% siden notering for litt over et år siden.

Noen som vet hvem som tok mest i emisjonen?

Trolig Styremedlem Bertel David Maigaard som fikk 1,975,279 aksjer. Det er 4.4% av alle aksjene i selskapet og det er ingen som har flagget over 5% etter emisjonen.

1 Like

Takk for informasjon holmes. :thumbsup: Er ikke feil med innsidekjøp.

Ser at CEO Henrik Kølle eier en betydelig del av aksjene. Det nenvnes 26,7% gjennom selskepet Aula Holding ApS på Hugo sin [nettside] (http://hugogames.com/investors/share-information/ownership/)

Vil tro at de har grei horisont for investeringen sin, og ikke selger på ATL.

3 Likes

Å selge nå er absolutt det værste tidspunktet å selge på. Enough said…

2 Likes

Ikke noe panikk her, Hugo er bare ett kvartal senere enn hva vi skulle kunne håpet.
Har kontakt med en av garantistene, å eg er sikker på at han som tok veldig mangen, og eg som tok litt mindre, skal få bra valuta igjen for pengene som ble satt i emisjonen.
Men eg er innstilt på at tiden lan trekke ut litt

2 Likes

Kjekt å bli litt beroliget!
Jeg har ikke panikk, en enkeltaksje som faller 10% på en dag er da ikke noe å stresse for, har da vært borti mer dramatiske fall enn det! :grimacing:

2 Likes

Skulle gjerne hatt en snarlig nylansering, når dette er utsatt, så må vi bare regne med at det kan komme andre triggere i mellomtiden, og da er det gjerne avtaler selskapet må jobbe for, og det tror eg gjerne kan komme.
Emisjonspengene måtte til for å håndtere videre drift, men også å kunne videreutvikle Hugo som selskap.
Eg tror vi frem mot jul kan oppleve ett Hugo som melder om avtaker som er med å utvikle selskapet, men samtidig vet vi at inntektene uteblir, da det PR nå ikke er noen av spilla som er “kassasukses”.
Håper vi snart kan se Ronaldo bikke over 5 millioner på Google play.
Det er 45 millioner aksjer i selskapet, en mcap på 75 millioner cash på bok.
Eg synes utgangspunktet for oss som deltok i emisjonen er noenlunde greit, verre for dei som var med da i Hugo sin børsnotering.
Litt Tolmodighet her, tror eg kan lønne seg

1 Like