Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Det er sant. Det bygger jo på et spill som har hatt veldig stor suksess. Utelukker absolutt ikke at det er potensiale for suksess her. De må klare å finne nøkkelen for å få kombinert fengende gameplay og måter å få inntekter på. Det ser absolutt ut som utviklingskompetansen er på plass.

Enig. De bør heller årlig sparke konseptfolk som ikke kommer opp med gode ideer til spill. Slik at de stadig får inn nye konsept og kan lage ting fra scratch. Det er enten det eller oppfølgere til spill som selger bra, men når man skal selge oppfølgere så må de koste penger fordi man vil ellers miste effekten av at det er et spill som tidligere har solgt bra. Er med god grunn at Diablo 3 osv. aldri i livet ville blitt solgt som free to play for å si det sånn.

1 Like

Men er det riktig som det står i Google play at SSU bare har 500 downloads på Android (siden det ble sluppet i oktober)?

Disse indikatorene stemmer stort sett. Det er mulig det er ett par dagers forsinkelse. Står det 500, så er det nok ikke så mange flere. Den er da mellom 500 og 1000.

1 Like

Er du foretatt inne ?

Huff synd det her. Glad jeg er ute, neste blir sikkert street tennis ultimate og street basket ultimare :-1:

Kjedelig, men ikke overrasket etter siste tids utvikling. De har en lang vei å gå virker det som.

Jeg har 20000 aksjer. Burde ha solgt de for en stund siden. Jeg har ikke helt trua på dette, men lar de stå i tilfelle det kommer en hype rundt ett av spillene

1 Like

Greit å ta tapet før nyttår, så får du pengene igjen på skatten neste år. personlig tror jeg hugo skal sliiiite i tiden fremover.

1 Like

Nå er ikke jeg inne i Hugo for tiden, men det er for tidlig å konkludere med lite nedlastninger av spillet når det bare har vært i soft launch. Poenget med soft launch er jo at de ser på hvordan spillet blir mottatt, og justerer spillet etter dette, før faktisk launch.

Det sagt, synes jeg de i alle fall kunne prøvd å endre på noen få detaljer i spillet, og ikke lage det altfor likt Ronaldo-spillet. Men kan hende de konsentrerer seg mer om andre prosjekter.

4 Likes

Noen som har peiling på Hugo hva som skjer i dag?
Er klar for å selge noe, men usikker på om jag skal vente…

Trenger snart kapital til PCIB og Axa…

Litt hype på HO, er bare å nyte det, å liste seg stilt og rolig ut :slight_smile:

2 Likes

Ser ut til at den døde ut igjen, hype :weary:
Har sluttet å selge i minus, uten at jeg må…

street soccer ultimate har blitt featured paa IOS! Det betyr mange nedlastninger, og siden de eier dette spillet selv tjener de kan hende mer per bruker enn paa Ronaldospillet?

1 Like

Oj, må gjerne drøye salget litt :grinning:
Forresten: Takk! :grinning:

Knabbet info fra sharevill, men chart over street soccer spillet.

https://sensortower.com/ios/us/hugo-games-a-s/app/street-soccer-ultimate/1116062379/#category-rankings?country_summary&date=2016-11-27&chart_type=topfreeipadapplications

Med litt flaks kan de tjene inn litt penger.

Uansett, denne aksjen blir det liv i først i 2017, men veldig greit om de klarer å holde kursen litt oppe i mellomtiden. De småpengene jeg har i aksjen har jeg foreløpig ikke planer om å selge ut.

Jeg forstår ikke hvorfor dere alltid ser på downloads, revenue/grossing liste forteller om spillet gir omsetning, der ligger spillet mye dårligere an.

5 Likes

Det er bare å innse at Hugo ikke tjener penger, det er nye og fremtidige spill vi her må lite på.
Eg for min del skal etterhvert ut med restene mine, fortsatt noe igjen

5 Likes

Legg ut salg på 1,50 så kjøper jeg

2 Likes

Du kan få av meg for 1,60 :wink:

1 Like