Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Se her ja, Hugo spretter på nytt oppigjen, håper den holdes oppe nå da

2 Likes

Det var vel noe begrenset omsetning?
Jeg trenger muligens penger snart, både til repemisjon i Axa, forhåpentligvis også emi i PCIB og muligens bilbytte, må selge enten aksjer eller fond, alternativt låne litt, spørs om ikke Hugo blir solgt, helt eller delvis.

1 Like

Eg satser på at 1,50 holder, men mulig eg selger litt mer etterhvert og heller putter i andre case.
Trenger snart cash til å putte tilbake i Nom bl.a

1 Like

Repemi er jo ikke så attraktivt med dagens kurs?

2,60 mot sluttkurs på 2,8 idag, penger det vel ? :wink:

1 Like

Merker jeg ikke har tid til å følge med lenger… har fått for meg at emi-kurs var 2,9…

Da får jeg vel delta i rep emi selv også … :grin:

2 Likes

Hehe, eg måtte sjekke hva kursen for emi er, da eg såg den er på 2,6 så skjønte eg ikke helt hvorfor den ikke skulle være attraktiv :grinning:

2 Likes

Jeg øker og øker. Håper på en liten dupp til før det smeller. Hugo spill gjør det meget bra internasjonalt nå. Doodle jump og Barcelona avtalene er diamanten, men når resten også begynner å levere er potensialet skyhøyt

1 Like

Trenger å få ett Hugo løft før julen ringes inn, eg hadde håpet på en bedre utvikling

1 Like

Tror du virkelig at Hugo skal mer opp iår?

De tjener jo ikke penger på spillene sine og nå vil de jo ikke slippe tall lengre heller.

2 Likes

Tror eller håper, ikke tjener penger på spill, det lyder kjent, gjør det ikke ?
Men ja, eg håper :slight_smile:
Likevel, eg har halvert antall aksjer for å ta ned risiko, pga utviklingen ikke har blitt som ventet, så troen er ikke som den var

3 Likes

Synes du er tøff som fortsatt står igjen på skuta. Oppsiden er stor men det er nedsiden også!

1 Like

Tøff eller dum ? :slight_smile:
Sitter behagelig, sitter i pluss og det er nok kjøpere til at eg kan dumpe, å likevel komme u i pluss, det et behagelig :wink:

4 Likes

Kan Hugo våkne nå med nytt spill lansert?. På IOS idag kom på Android i OKT.

1 Like

Helt likt Ronaldo-spillet :rolling_eyes:

3 Likes

Sorry ass, Er dette det nye spillet… Stakkars

2 Likes

Haha, ja, virker ikke som de har forsøkt å skjule det en gang :slight_smile: Litt spesielt med tanke på at de har uttalt at salgsmodellen for spillet ikke har fungert.

Mulig de tenker at en rask duplisering av Ronaldo spillet kan gi noe raske penger i kassa uten høye kostnadene. Her slipper de vel også hele royaltien til Ronaldo, noe som gjør at de kanskje drar inn en god del mer av pengene selv.

Uansett, veldig skuffende hvis Q4 som på et tidspunkt skulle ha 4 spill lanseringer ender opp med en lansering, og den er en ren kopi av et tidligere spill vil jeg si det er rimelig skuffende.

2 Likes

Planen til Hugo er å lansere hvor mange spill i år? Kan de ikke være så greie å bare stoppe all tid de bruker på disse fotballspillene og fokusere 100% på Doodle Jump 2 ? De har jo bevist at de kan lage bra grafikk og spill som fungerer, men de må slutte å skyte med hagle. Skal selvsagt trekke det tilbake hvis de plutselig greier å bli nye King, men det er vel å drømme litt langt her…

Tror det vil gi dem mye mer å fokusere på heller få, helst 1 spill i året, men da et nytt spill fra scratch. Ikke gamle spill i ny drakt hver måned. Det har de prøvd så lenge nå at det er bare å glemme.

Jeg tenker litt også i samme baner. Jeg tror også det er det det ender opp i. Fullt fokus på Doodle Jump 2 og hva enn slags spill de skal lage i forbindelse med Barcelona avtalen. Der blir det neppe akseptert med en Ronaldo spill kopi…

Edit: Cam Newton og Nyjah Huston spillet kommer nok også til å bli jobbet med. De er vel litt program forpliktet i forbindelse med avtalene her. Ellers tror jeg de andre spillene fort faller bort.

Når det er sagt tror jeg vi kan få et bra Hypetrain i denne aksjen når Doodle Jump 2 er bekreftet med lanseringsdato eller lignende.