Nytt spill folkens
Prøver å søke det opp Google, men eg finner det ikke…?
Aiai, det var jo en link der som fungerer, min feil
lurer paa om denne har noen sjangs til synlighet? det er nok av disse paa markedet. haaper de har en god markedsforingsplan eller noe nytt aa tilby…
1-5 downloads. Har tydeligvis ikke begynt å annonsere
Kommer vel en mld på mandag da, så kan være med å løfte kursen litt
Wow, nesten 5 som har lastet det ned jo Ingen av de andre spillene deres med 1-5 mill downloads tjener de heller penger på. De er altså nødt til å bli lastet ned minst 10mill per spill og det skjer jo aldri fordi konkurransen er for stor. Strategien deres er å tjene penger på reklame og produsere som mange spill de klarer. Problemet er at det er så mange som gjør det samme at Hugo vil aldri tjene penger på denne strategien. Det er veldig hard konkurranse og jeg tror de er nødt til å legge om strategien sin snart. Kanskje prøve å lage ett bedre spill i stedet for ti dårlige(copy paste) gratis spill i året. Folk vil ha kvalitet, ikke gratisspill med reklame. Sorry, men det er døfødt.
Mye likt med Funcom med andre ord
Hadde det vært tilfellet ville det jo vært tusenvis av nedlastninger.
Ikke se på antall nedlastninger, er ikke mulig å laste det ned enda.
Dette var litt dumt sagt, og sikkert styrt at fortvilelsen av at ikke Hugo har gitt meg mer gevinst enn hva den har gjort.
Sorry !
Kjenner igjen følelsen. Det beviser også det gode med dette forumet. Du fikk dårlig samvittighet og beklaget fordi du ønsker å holde en seriøs tone her. Slik vi alle gjør. Er lov (og bra) å trø litt feil av og til og rette opp igjen.
Fortsatt ikke mulig å laste ned strevet soccer, vertfall får ikke et det til.
Ser jo uansett veldig likt ut, med Ronaldo spillet…
Når jeg leste meldingen så jeg for meg nytt Ronaldo ja. Virker som om de sliter med å tenke nytt
Litt skuffende egentlig, eg er komfortabel med å ha tatt ned risikoen.
Ønsker å ha ett høyere antall aksjer igjen, etterhvert som vi nærmer oss nyttår, synst det ble litt mye rart her egentlig, da med tanke på at Hugo ønsker mindre dialog med markedet bl.a
Håper Hugo holder seg flytende, laber interesse
Vi kan vel forvente noen spill lanseringer hvert oyeblikk? street soccer og skate spill med huston?
Ja noe må vertfall skje
Street Soccer Ultimate og Cam Newton er noe utsatt på grunn av for mange likheter med tidligere utgivelser. Litt rart siden SSU ser ut som det fortsatt ligner veldig på Ronaldospillet.
Her er hva de skrev om Cam Newton-spillet:
Based on the experience with KickNRun Hugo Games has chosen to investigate the possibilities of a changed game category for “Cam Newton Football” which is why a new launch date currently is unknown.
De har innsett at kopi av andre spill ikke gir nok inntekter, og må finne på noe nytt. Og på grunn av dårlige inntekter følte de seg nødt til å droppe kvartalspresentasjoner. En eventuell Q3-rapport ville nok påvirket kursen i negativ retning, med høyt forbruk av cash og ingen inntekter.