Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Jeg fomla med tradere til Skandiabanken…hadde muligens fått lempa ut mer, hadde 75k, det er mye i en så lite likvid aksje som Hugo…hadde 100k på det meste.

2 Likes

Rela Madrid avtale, dei som solgte i går, kunne ha solgt til bedre pris idag

1 Like

kilden:
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20161130.OBI.20161130S34

1 Like

Kom dere inn igjen!!!

Det er da bare å kjøpe…jeg får ikke solgt…

2 Likes

Må innrømme at eg tok 15k for å følge den igjen, tar HO tak i dette, så blir det jo spennende

1 Like

Jeg solgte. 1,72…

1 Like

HUGO skjønner jeg meg ikke på, så jeg tør ikke :slight_smile:

2 Likes

eg hadde veldig mangen her en stund, men har nok ett salgsnitt på ± 1,65
Grunnen til det er, er ikke at eg ikke tror Hugo kan lykkes, men rett og slett en tidsplan eg har hatt, for andre askjer eg ville være i, litt i kombo med fortsatt rare meldinger fra selskapet.
Hadde eg hatt alle aksjen mine fra emien, så hadde det vert mye i pluss i dag, men sånn tenker i Kronn lenger

1 Like

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20161130.OBI.20161130S92

1 Like

Lol ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1 Like

Tidligere idag angret eg litt på at eg gikk ut, så eg er glad den kom nedigjen, dvs eg har 15k så eg tok like etter åpning idag.
Vel, inntektene uteblir, hvor lenge ?

Jeg har tvihold på den aksjen over lang lang periode nå, men selvfølgelig den ene dagen jeg hadde satt salg på 1.60, så kommer dagen etter med Real Madrid nyheten. Uansett, får la aksjekursen dale ned igjen mot 1.50 og plukke opp igjen før det nærmer seg Barca/Real madrid spill lanseringer…

Hugo har vært klar for salg en stund for min del, selvsagt veldig kjipt å selge på 1,72 og ikke rundt 2 kroner, men jeg lot meg ikke friste til å selge i minus, den endte i pluss, så greit nok.
Men jeg føler meg som litt dust da. Men PCIB veier opp litt da. Opp, opp, opp…skjelden har utrykket Sky is the limit…

1 Like

Jeg hadde median på 2.47 mener jeg, så ble bra tap her i gården. Likevel, var 8k jeg hadde inn, så -3k kan jeg veldig godt leve med :slight_smile:

1 Like

Storfisk med skbn i Hugo idag da

Hugo ass, avfeier rykter om emisjon, mangen geniale meldinger her

4 Likes

Jeg har også fisket litt aksjer på bunn her, tror den vil få en reaksjon opp etter at de avfeiet ryktene om emisjon. Da regner jeg med da har penger nok til å starte byggingen av neste spillene :slight_smile:

Ja, det er billig å trykke ctrl+c/v :grin:

4 Likes