Gir seg neppe rett etter å ha fått avtale med Arsenal, Real Madrid, Barcelona og med Doodle Jump 2 kommende. Veldig mye bra avtaler. Jeg tror nok det er mer sannsynlig med en ny emisjon eventuelt. At twitter kontoen er inaktiv ser jeg på som tegn på at de ikke bruker twitter for øyeblikket
Rapport kommer om en måneds tid (4/4), kan jo bli spennende.
Samtlige har enda listet Hugo som arbeidsgiveren sin.
En sannhet med visse modifikasjoner, avtalen har noen klausuler, og eg antar at Hugo ikke har oppnådt sik del av avtalen, og at da avtalen ikke lenger er bindende.
Dette finner mann info om, eg har ikke tid til p lete dette frem nå
Eg trodde Barcelona skulle komme i q1, men ser det er q2.
Når skal inntektene komme og fra hvor ?
Kassa er tom iløpet av q2, tror eg
Tviler på at det blir noen ny emisjon. De fleste solgte jo like etterpå.
Jeg tror heller ikke det blir emisjon, men om de skulle mangle penger så tviler jeg sterkt på at de ville kaste inn årene på nåværende tidspunkt. Avtalene og mulighetene har aldri vært større enn nå spør du meg.
Spillene deres drar ikke inn noe nevneverdig, det drøyer med nye releaser og kassa er snart tom… hvordan kan det ikke bety emisjon??
De har allerede hatt en emisjon og jeg tror nok ikke de ønsker en ny med det første. Dessuten har de nok penger til å lage noen av de spillene de har på planen allerede. Emisjonen sist var veldig lukrativ fordi den var såpass lav i forhold til kursen. Mange så på det som en mulighet til å tjene raske penger, og det var det mange som også gjorde, inkludert meg
Noen som vet noe om hvor mye de kan tjene på reklameinntekter i spillene sine?
Forsøkte å spille det Street Soccer Ultimate spillet og blir bombadert av reklamer, tror ikke jeg har opplevd så mange reklamer i andre spill. De må vel kunne tjene litt på dette?
Forøvrig virker spillet å være mest populært i Tyrkia, gitt flaggene i lagkonkurransen.
Mengden reklame sier vel hvor ltie de tjener. Siden de må ha så mye.
Tjener fett om mange spiller det…
Tenk om både Hugo Games og Funcom virkelig lykkes i 2017 / 2018, det hadde vært helt fantastisk. Norge trenger mer av “Silicon Valley” feelingen.
Hugo Games er dansk
Jo sant, but still, de er på den norske børsen. Ikke ødelegg HYPEN min nå da
Funcom har alt lykkes. Hugo… vel de er der funcom var på YA tiden.
Det handler jo ikke om om dem ønsker å kjøre emisjon. … før eller siden må de det, før mest sannsynlig. Og at folk selger etter en emisjon, ja hva så?
Hype-meldinger check list:
Christiano Ronaldo
Skater Newton eller noe
FC Barcelona
Real Madrid
Arsenal
Ingen bedring
Martin Jonsrud Sundby og skispill neste??
Spetalen og hydrogenspill? Få bilen til neste NEL stasjon uten å krasje?