Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Tviler på at så store fotballklubber går for et selskap som Hugo Games om de ikke har troen. Det er ikke akkurat fotballspillerne selv som signerer slike kontrakter, er folk med økonomisk erfaring. Hugo burde vært BULL slik statusen og kursen er nå, etter min mening.

1 Like

Skal ikke komme med noe baising her, håper du blir fornøyd med Hugo, du har jo tidligere gjort det bra på hugoaksjen etter hva eg kan erindre :grinning:

1 Like

Lastet godt opp i dag på 1.41 og håper nå på det beste. Ser en enorm oppside her på medium lang sikt uansett. Det er helt klart fare for emisjon, men da er vi uansett med på den :slight_smile:
Tenker inngangen er grei og nå nærmer det seg farlig fort lansering av spill og flere gode nyheter ifb med fotballspillet. Vi vet at de tjener greit på Ronaldo spillet og det er nok disse grafene som har tiltrukket seg de store fotballklubbene. De store spillerene som blir frontet her, gjør ikke dette gratis og det er nok meget mulig at de har sett på hva Ronaldo tjener på spillet sitt :wink:
Spennende tider i vente.
Har også sendt en mail til Hugo og poster svaret her når det kommer.

1 Like

CSB selger også idag, du er ikke redd for at det skapes ett salgstrykk fremover ?

De har solgt i noen uker nå :wink:
Det fine her er at de ikke har mer enn 200.000 ish igjen i beholdningen. Positivt at de store sperrene er vekke før nyheter :slight_smile: Har fulgt Hugo 2 års tid nå og jeg føler meg trygg på disse nivåene.

Fant denne på HO:

Ser ut fra SensorTower at Hugos spill Ronaldo kick’n’run ligger inne med utrolige 12,536,481 nedlastninger fra 25.01.17 til 23.02.17 og med en total Revenue på 11,247,157 Dollar!!

48,1% USA
20,7% Great Britain
15,6% Germany
15,6% Austalia

Dette er KUN for Ipone, Ipad og Ipod
Android er ikke med her.

Kan dette stemme??

https://sensortower.com/application/home/#/584e82f50211a65fb9000678/US/downloads-tab?measure=units&device_types[]=iphone&device_types[]=ipad&device_types[]=ipod&start_date=2017-01-25&end_date=2017-02-23

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2369160

Hva tenker dere om denne informasjonen?

Det korte svaret på det spørsmålet er vel nei.

1 Like

Linken fungerte ikke, men får opp under 5 TUSD i januar

1 Like

Takker for svar. Det er vel ikke annet å gjøre enn å vente i spenning :slight_smile:

Høres ut som BS…

Det var nok bare et eksempel ja, og ikke relatert til ronaldo’s app tror jeg. Det hadde vært drøyt :slight_smile:

Blir litt det samme opplegget som når folk på hegnar online hausset om at Age of Conan “doblet antall spillere” fra 50 til 100.

Hvis du tror på Hugo ville jeg sett fremover, det er snakk om at de skal gjøre et skikkelig fotballspill hvis jeg har forstått det rett og det synes jeg høres mer spennende ut en “enda en endless runner”

Men de har mye å bevise.

4 Likes

Ja. Jeg har troen på at konseptet er bra. Enig med deg at de har mye å bevise… ikke minst ovenfor aksjonærene. Synes de viser litt for mye arroganse til å være i den posisjonen de er i nå. hadde vært kjekt med litt meldinger og oppdateringer.På lang sikt kan det jo bli veldig bra men da må de jo som du sier bevise MYE :slight_smile:

1 Like

Noen som gidder å oppdatere på lanseringene ?
Skulle det ikkje skje saker her på nyåret da !?

Kan dette stemm ?? Nei, og bare nei

Rimelig stille fra selskapet.

4 Likes

Svarer ikke på mail heller… hmmm
Konkurs?

Hugo Games har valgt å melde mindre til markedet. Aldri i verden om de er konkurs :stuck_out_tongue:

1 Like

Litt merkelig at de ikke svarer på mail. Ronaldo skal ifølge kontrakten poste oppdateringer og diverse angående Hugo hver tredje uke. Her er det også stille…
Blir jo ikke akkurat optimist av sånt :joy:

De meldte om avtalen med Arsenal 27 Januar, bare 1 måned siden. Gi dem tid :stuck_out_tongue:

Release-plan
In the light of the revised strategic product focus Hugo
Games release’ schedule for 2017 will change into the
following release-plan for 2017:

1. Skateboarding game with Nyjah Huston. Nyjah will be
    joined with his friend and American rapper, Lill Wayne, with
    whom Hugo Games have signed a contract, so that his songs can
    be used as soundtracks in the game. Included in the agreement
    is also the right to use Lill Wayne for marketing purposes
    related to the game.

2. Doodle Jump 2(working titles). As stated in earlier
    press releases the game has passed a major milestone as the
    prototype has been approved by Doodle Jump licensee, Lima
    Sky. It is Hugo Games expectations that this very productive
    cooperation will continue towards the release of Doodle Jump.
    As stated in earlier announcements the release of the game is
    subject to final approval by Lima Sky.

1. Soccer Player (working title). Having succeeded in
    gathering some of the world’s biggest football clubs and
    having included access to their social media channels for
    marketing purpose, it is Hugo Games expectations that this
    game will earn its rightful place among tier-1 football
    games.

2. Hugo Nordic (working title). A new sim/farm category
    game where the company’s vast experience from making and
    updating Hugo World are taken into all aspects of the
    development.