Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Om det er tilfellet skal jeg ikke uttale meg om, jeg vil heller ikke at folk skal tro jeg TROR dette går veien, MEN det er viktig å belyse st det ikke er riktig at det er sånn at “APCL har ikke boret innen September 2016, da kan Gambia gjøre hva de vil så lenge de terminerer lisensene riktig”.

Best Case Scenario er at APCL har en såpass sterk sak at Gambia ser at dette i beste fall for dem kommer til å ta veldig lang tid å avgjøre, det kan få Gambia i dialog igjen, og det kan ende med en avtale mellom Gambia, APCL og partner, men tror nok APCL må “gi fra deg litt mer” enn det de har vært villige til til nå :slight_smile:

Vi får vente å se, men det er ikke over før den feite dama synger, og ingen har vel sett/hørt hun har gjort det riktig ennå?

3 Likes

Gode innlegg q10 !

3 Likes

Enig med mye av det du sier @Q10ps, for min del er det litt for stor usikkerhet så lenge det er en pågående uenighet, og selskapet ikke har flere ben og stå på, altså at det ikke er produksjon i andre lisenser, da er det ikke rom for uavklarte situasjoner som denne som nå oppstår, kort tid etter det andre lisensrotet.

Er jo ikke tvil i hele tatt, at oppsiden no er helt sinnsyk høy, gitt at det går litt stang inn

1 Like

Stang inn er fremdeles mål @Kronn - godt nok for meg og action jeg får med aksjen er verdt pengene :sweat_smile:

Jeg er jo helt enig med deg, risk/reward var langt bedre da den stod i 5kr enn det den er nå, det er helt sikkert! Risikoen er absurd, og vi vet jo ikke en gang hva APCL mener de har å gå på juridisk, så å satse på at de står sterkt blir jo på mange måter ren gjetting!

Er jo per nå ren roulette, og man spiller ikke på rød eller svart, men på tre-fire enkelt-tall. Synes faktisk det er en fin sammenligning, for nedsiden er jo nesten 100%, og oppsiden er ganske mange 100%, altså nesten som roulette.

1 Like

Vi kommer vel til å få noe avlaring i løpet av morgendagen da tenker jeg etterom de skal ha møter i dag. Krysser fingrer og tær på at det er progressjon i samtalene og at forhandlingene gjenopptas. Dette kan bli fryktelig fryktelig dyrt,. Likevel, kan også føre til at feriepengene kommer tilbake igjen :smile:

1 Like

Kjenner lukten av feriepenger på bok igjen :wink:

1 Like

Ja, og gjerne fine mål og, problemet oppstår det blir stang ut og ikke inn.

Håper dere blir belønnet for risikoen dere tar, du @Nocturne har konsultert smakt litt på det nå, håper du kommer deg i pluss igjen

2 Likes
2 Likes

Ingen møder. Sanyang has no plans meeting APC

2 Likes

Dette er bare tragekomisk, avtalt møte så cancle og raportere det til media igjen denne gangen skal de søke jurdiskhjelp. Hvorfor bare ikke begynne med å søke om jurdiskhjelp FØR du starter hele shitstormen. Virker veldig lite gjennomtenkt dette fra gambias side om de blir beilet av Exxonmoible.

Haha :joy:
Dette blir bare mer og mer komisk :wink: Ned igjen på lave 2 i morgen da. Det var den gevinsten fra dagens trade :sweat_smile:

Altså her er enten gambias mål å presse APCL ut med en kompensasjon betalt av dems nye beilere som kan være enten BP eller Exxon. Eller så er de fortsatt ikke fornøyd og vil ha enda større bit av kaka en det de misstenker at APCL vil gi dem. Ser liksom ikke helt vitsen å ta dette via retten spesielt nå hvor de virker helt blåste.

Fa fa faens type han her :joy: Han har tilsynelatende papirene sine i orden hvertfall.
Man kan undres. https://www.linkedin.com/in/fafa-sanyang-3a876b60

Synes hele greien bare blir teitere og teitere for hver dag som går… diffust at utlendingene fortsetter å kjøpe selv om det er Reuters som publiseres alt tullet!

Dersom dette løser seg kan de mange dobble penga sine. Disse gutta har råd til å tape. Tape 100k, så what? men om det plutselig skulle løse seg så har de tjent inn stort. Kalkulert risiko

Jeg har ikke ord :joy: Trodde aldri jeg kunne se så mye penger forsvinne ut av Nordnetkontoen min på så kort tid, og allikevel se humoren i det :see_no_evil: Dette blir jo bare sykere og sykere!

Hvorfor i all verden skal han ikke møte en representant fra APCL? Hva er farlig med det? Eller, når jeg tenker meg om! Er kanskje ikke så gøy å møte en “represntant” fra et selskap som er irritert på deg og som eier av Timis ;P(det var en spøk).

Men! Da kan jeg vel nesten konkludere med at mine aksjer i APCL ikke blir solgt før om en god del år :thinking: Også kan jeg ta meg en lang pause fra aksjemarkedet i sin helhet, for dette orker jeg ikke være med på, haha!

4 Likes

Såpedramaet fortsetter :rofl::joy::sob:

Apcl kommer med en pressemelding, några timmar senare läser man Gambias svar i pressen :smile:

1 Like

Blir vell en short attack bølge mot oss i morgen etter denne.