Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Akastor ASA

Nå var det min tur til å komme i pluss :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Takk for deling @aksjewonka :star_struck:


60 poeng i det kortsikte bildet. Noen dager til med tilsvarende volum og stigning i pris og Akastor kommer på topp 50 listen…

1 Like

Når begynner du å lempe ut?

Selger ikke noe før noen mnd etter fusjonen mellom mhw og bkr. Vil se kursutviklingen Ann vev7,6 ish og 8,3. - ved reaksjon ned selger jeg

Om motstanden på 8,3-5 passeres er det ikke særlig med teknisk motstand før 9,94ish. Har ikke hast i denne casen. Siste kursmål på 12

Vi tenker veldig likt.
Planen er å sitte over JVn, men rundt kr 7,5 vil nok muligens noe bli solgt.
Har bare kjøpt på “bunnene” hittil - hadde vært moro å få til noen små trades også.

Hermine Midelfart (søsteren til Celina) har forøvrig dukket opp på aksjonærlisten.

Ser baker Huges får juling i dag (ticker bkr). Forstår noen årsaken?

Sorry, ikke noe spes på radaren.
Gevinstsikring🤷‍♂️

Pescara kjører på - godt å se at det er flere som har trua:-)

1 Like

Fin avslutning i dag. Ser ut som det har dannet seg en fin trading range.

1 Like

Kjøpte denne på open idag, har trua! synes det er mange interessante aksjonærer på Topp 50. har de ikke noe på gang mtp fornybart også, eller tar jeg feil der?


Ingen korrelasjon til Akastor på kort sikt. Men interessant posisjonering mht mhw og bkr jv.

Akastor er vel den sorte svane i Aker systemet og er per dags dato ikke i fornybart, meg bekjent.

Vel du er indirekte eksponert ifb. Odfjell oceanwind. + Mulig de kan gjøre noe spennede med Cool sorption selskapet.

mener jeg leste noe om batterier et sted, men kan godt ta ha tatt feil! Mulig det var han Jon Sigurdsen tidligere ledet fondet Miljøinvest i DNB.

Usikker dessverre :slightly_smiling_face:

Cool sorb er vel det mest esg vennlige pt. Etter bkr jv kan mye interessant utfolde seg…

Godt driv idag

Takker