Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aker Carbon Capture (ACC-ME)

…må innrømme jeg har rett og slett glemt ut om “E” er topp eller bunnlinjen :sweat_smile:

Selskapsverdi per aksje delt på resultat per aksje (bunnlinje).

1 Like

Jeg var nok mer oppmerksomhets syk enn fokusert da jeg tok regnestykket :laughing:

1 Like

Er det noen som har og kan legge ut denne analysen til SEB, slik at en kan lese litt om hva som legges til grunn?

Tror ikke man finner mye håndfast enda, men snart kvartalsrapport. Da får vi nok en del svar. :slight_smile:

Fin bekreftelse på at det fortsatt er mer å gå på: https://finansavisen.no/nyheter/energi/2020/10/06/7574015/to-meglerhus-tar-opp-dekning-av-garsdagens-borsvinner

1 Like

Sikre gevinst, eller får vi mer FOMO på slutten av dagen mtp statsbudsjettet i morgen?

Mer FOMO

Hvorfor skal det bli FOMO ut av informasjon som allerede er lekket?

Det er jo fortsatt ikke bekreftet/offisielt

“Lekkasjer” oppstår ikke helt ut av det blå. Handler om styrt, bevisst informasjonsflyt. Markedet har nok forlengst ansett informasjonen som bekreftet.

Det var fortsatt uenigheter mellom partiene. Spesielt med FRP. Så definitivt ikke bekreftet

Definitivt ikke bekreftet, men det er nok støtte å hente hos andre opposisjonsparti til at regjeringspartiene vil få gjennom forslaget med eller uten FRP.

Jeg tok en FOLP. (Fear of losing profit)

Så lenge volumet er så høyt som nå er det vel bare å sitte👌

1 Like

Høyt volum kan jo indikere gevinssikring, så langt var det lurt ihvertfall.

Jau, men dagens snittpris tilsier stor interesse for kjøp på høyere nivå enn vi er pt. En konsolidering rundt 9 tallet skulle bare mangle etter den syke ferden igår…

1 Like

Buy the rumor, sell the news…

Enig, men når bevegelsene er såpass som i denne så tjener man mye på å være litt våken. Svinger jo 20% intradag.

Blir nok fort en tilbakegang imorra om ikke noe spesielt skjer.