Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aker Horizons

Var vel høyere enn det, var 8 milliarder før emi som dro inn 3,4 milliarder?

Ja, men er ca. 10 milliarder nå etter fallet👍 forundrer meg ikke om den halveres.

De håper vel på Nel tilstander, men det skal godt gjøres.

Har de noe mer å vise til enn eierskap i Greenstat og ammoniakkprosjektet i Porsgrunn?

Nei :slight_smile:

typisk “sykdomstegn” første børsdag,-tror denne skal opp,hvertfall de neste årene fra det nivået vi er i idag…

Ja har sett på dette selv den siste timen! Kan det foreligge en grunn til at den ikke skal under 14?

Mange liker å kjøpe og selge på runde tall

Grunnen finner du trolig her:

Aker Clean Hydrogen AS - Stabilization and over-allotment notice

https://newsweb.oslobors.no/message/527323

2 Likes

Noen som vurderer AKH her nede rundt 30-31?

1 Like

Er jo helt umulig å forholde seg til når det er så voldsomme utslag, jeg ville vel ventet til det stabiliserte seg litt med ved å flate ut med noen dager konsolidering, ellers er det ren bingo?

Er jo generelt skummelt å kjøpe fordi “falt mye”, men litt fristende når det nærmer seg nesten -50% fra intradags topp. Er jo ikke noen bombe at dette har skjedd og i denne handler det nok litt om moment også (moment-riding kan kanskje funke). Lusker i sivet men ingen konkrete planer selv enda.

1 Like

Hva tenker folk om denne? Handles på Oslo Børs nå og kursen virker ikke så halvgæren.

Synes den er dyr, lite inntjening på selskapene de har i porteføljen. Regner med det vil bli flere runder med kapital henting også.

1 Like

Ned 41% siden den gikk på børs. Hvis det ikke er halvgæern så lurer jeg på hva “helgæern” ser ut som? NAS?

Kan godt hende at bunnen er satt og at det bare er grønne tall herfra. Hva vet jeg.

Kan det være at forventingene til Røkke og co var for høye? Levde litt i håpet om at det skulle bli en lignende runde som Aow og ACC?

Hvordan vil denne se ut når samfunnet åpner opp, og renten heves?

Rec som drar i dag?

Økte kostnader, med så og si ingen inntjening så er ikke det gunstig.

1 Like