Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aker Horizons

Du må kontakte en megler som kjører emisjonen. Pareto er iallefall en av dem om man skal tolke all aktiviteten de har nå. Men er du Mifid ikke proff får du ikke tildelning uansett.

1 Like

@Evilfreud, har det vært en call på den? Det fikk jeg ikke med meg. Hvem arrangerte den?

Pareto,

image

Ok takk.
Har emisjonsinvitasjonen blitt sendt ut også?

Nei, kommer vel en IPO sak etterhvert.

100k euro minimum,

Ja, går ut fra det. Men blir vel ikke veldig stor tildeling. Jeg fikk 10% i Proximar og det sier vel litt om “trøkket” nå.

Den investorcallen; jeg har sendt melding til Pareto nå siden jeg ikke fikk invitasjon, men var det noe spesielt med denne slik at den ikke ble distribuert som vanlig?

Den er distribuert som vanlig, du måtte bare melde deg på. Man fikk ikke slidedecket men det er også nokså vanlig.

Hm…
Flaks du la ut, ellers hadde jeg kanskje ikke mottatt IPO-invitasjonen heller. Det blir for sårbart om jeg må passe på slik.

Mente forresten 1% i Proximar, ikke 10%!
Det hadde vært noe :blush:

1 Like

Du får klage litt til dem, jeg får iallefall alt på mail. Men det er sykt mye omdagen.

Jeg leste på FA forum nå at det var fler som ikke hadde fått. Jeg vet ikke om det er tilfeldig eller selektert. Jeg blir uansett litt sur av sånt; enten er det slurv eller forskjellsbehandling av kunder. Får høre hva han sier.

1 Like

Garantert forskjellsbehandling :wink:

Men hvis du har deltatt på flere emisjoner er det jo rart å ikke få.

Tror du det?
Jeg ser ikke helt at det er verdt det; det skader jo kundeforholdet og hva oppnår man egentlig med det? Litt færre tegninger? Å sende mailen koster jo ingenting og de det gjelder vet jo ikke at de er selektert heller.

Jeg får høre hva han sier imorgen. Godt jeg fikk greie på det ihvertfall.

Det skal vel hentes en god del penger, 5-10 milliarder? Kan være heldig å få mye av tegning :slight_smile:

Men dette kan jeg lite om og bare synser, Evil har mye peiling.

Er ekstrem interesse, er man ikke mifid pro tror jeg ikke man får noe.

1 Like

Da var papirene ute.

100k euro minstetegning, 35kr pr aksje.
*** Books are covered ***

Skal hentes 4,6mrd NOK , Pareto og DNB og sikkert noen andre er tilretteleggere.

3 Likes

The Company has applied for a listing on Euronext Growth Oslo and following
completion of the Private Placement, the Company is expected to be admitted to
trading on Euronext Growth Oslo, a multilateral trading facility operated by the
Oslo Stock Exchange. The first day of trading of the shares on Euronext Growth
Oslo is expected to occur on or about 1 February 2021 under the ticker symbol
“AKH”.’

Etter å ha sett Horisont Energi sin åpningspris så kan man nok gjette seg til at åpningen på Aker Horizons ikke blir på 35kr :stuck_out_tongue:

1 Like

Fulltegnet med en gang

1 Like

Kilde?:laughing:

Bare å ta en tlf til tilretteleggerne.

Ja ringte dnb

1 Like