Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2018

På ingen måte for seint, du får fortsatt med deg første uka, selv om noen dager er borte

Får gjerne legge til meg også. Signor heter jeg i aksjeNM

Har lagd meg ett konto, men fant ut att man ikke kan kjøpe mer enn 25% i en posisjon?

Unknown

1 Like

Det stemmer dessverre…

1 Like

Hærlig å komme på pluss siden etter en uke i minus, ett par galematias trader i imsk og ele gjorde susen, hadde aldri turt det med ekte penger

3 Likes

Bare innrøm det Kronn, det er akkurat sånn du pleier å holde på. :smile:

3 Likes

Hehe, måtte trekke litt på smilebåndet nå :joy:
Jo, min gamle strategi var preget av den type trading, har blitt litt mer forsiktig :cowboy_hat_face: men, Joda :grinning:

3 Likes

hehe, forutenom noen trades i Funcom, er NM porteføljen min så langt fra RL porteføljen min man kan komme. Sitter blandt annet med en saftig minus i WRE :sweat_smile:
Må jo forsøke å ta noen high risk lodd som virkelig kan gjøre utslag - ene eller andre veien :slight_smile:

1 Like

Din gamle strategi? Du handlet da APCL for ikke så altfor lenge i det gule området? :cowboy_hat_face:

… ser at det nesten er et år siden. Tiden flyr! :stuck_out_tongue:

1 Like

Den saken i gult var bra, men da mente eg jo at Apcl kunne være bra, fundamentalt, noe som igjen endret seg stort med tanke på usikkerheten rundt lisensene, som kom i området da eg gikk ut, nesten på topp.
Men, kjøper gjerne jalla nå, bare ikke med 25% av porteføljen som man gjerne gjør i NM med fiktive kroner :sweat_smile:

1 Like

Det er vel helst de spenstige tradene som tar mest plass i hukommelsen, de aksjens om bare tikker og går, som f.eks. Kitron får liksom ikke samme oppmerksomhet. :slight_smile:

1 Like

Helt klart, blandt annet har eg en gigajalla trade fra Itx, som tar stor plass, med ett kjempe tap, fint den nå som Ele, bidro til at eg er i pluss på NM porteføljen.

Ellers er jo NM en fin måte å øve seg på, i high risk

1 Like

Nr 42 denne uka, må være greit med over 13k i spillet

3 Likes

Screenshot_20180316-170456

Legg meg til i gruppa, runeov

2 Likes

Du har gjort det litt for bra til at du kan få bli med :joy:

3 Likes

Holder garantert ikke, men moro med briste eller bære aksjer (WRE) :stuck_out_tongue_winking_eye:

image

9 Likes

Hærlig :+1:
Eg surrer det nok til idag da eg køyrte litt for high risk, synd det ikke er mulig med SL og at heller ikke er mulig å legge inn salg på forhånd

2 Likes

Dette er et bevis på at hardt arbeid lønner seg :lying_face:

6 Likes

Og at high risk ikke lønner seg, Ref kanel på bunnen :see_no_evil:

3 Likes

Synes det gikk greit med porteføljen min frem til PCI valgte å guide pivotal fase 2 til H2 :smile:

3 Likes