På ingen måte for seint, du får fortsatt med deg første uka, selv om noen dager er borte
Får gjerne legge til meg også. Signor heter jeg i aksjeNM
Har lagd meg ett konto, men fant ut att man ikke kan kjøpe mer enn 25% i en posisjon?
Det stemmer dessverre…
Hærlig å komme på pluss siden etter en uke i minus, ett par galematias trader i imsk og ele gjorde susen, hadde aldri turt det med ekte penger
Bare innrøm det Kronn, det er akkurat sånn du pleier å holde på.
Hehe, måtte trekke litt på smilebåndet nå
Jo, min gamle strategi var preget av den type trading, har blitt litt mer forsiktig men, Joda
hehe, forutenom noen trades i Funcom, er NM porteføljen min så langt fra RL porteføljen min man kan komme. Sitter blandt annet med en saftig minus i WRE
Må jo forsøke å ta noen high risk lodd som virkelig kan gjøre utslag - ene eller andre veien
Din gamle strategi? Du handlet da APCL for ikke så altfor lenge i det gule området?
… ser at det nesten er et år siden. Tiden flyr!

Den saken i gult var bra, men da mente eg jo at Apcl kunne være bra, fundamentalt, noe som igjen endret seg stort med tanke på usikkerheten rundt lisensene, som kom i området da eg gikk ut, nesten på topp.
Men, kjøper gjerne jalla nå, bare ikke med 25% av porteføljen som man gjerne gjør i NM med fiktive kroner
Det er vel helst de spenstige tradene som tar mest plass i hukommelsen, de aksjens om bare tikker og går, som f.eks. Kitron får liksom ikke samme oppmerksomhet.
Helt klart, blandt annet har eg en gigajalla trade fra Itx, som tar stor plass, med ett kjempe tap, fint den nå som Ele, bidro til at eg er i pluss på NM porteføljen.
Ellers er jo NM en fin måte å øve seg på, i high risk
Nr 42 denne uka, må være greit med over 13k i spillet
Legg meg til i gruppa, runeov
Du har gjort det litt for bra til at du kan få bli med
Holder garantert ikke, men moro med briste eller bære aksjer (WRE)
Hærlig
Eg surrer det nok til idag da eg køyrte litt for high risk, synd det ikke er mulig med SL og at heller ikke er mulig å legge inn salg på forhånd
Og at high risk ikke lønner seg, Ref kanel på bunnen
Synes det gikk greit med porteføljen min frem til PCI valgte å guide pivotal fase 2 til H2