Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksjesladder - Podcast

Gjetter @larsmkn

2 Likes

Vi får besøk av “forskern”

Episoden kommer på Mandag. Imorgen kommer det en vanlig episode.

2 Likes

https://m.soundcloud.com/user-368296438/gale-retailinvestorer-gratis-penger-og-joker-nord-pa-oslo-bors

1 Like

…salan,og jeg så var på vei til butikken for å kjøpe egg og knekkebrød! :shopping_cart: :eyes: :radio: :speech_balloon:

1 Like

Sist episode skulle ha et biotech segment, men det varte så lenge at det ble egen episode!.

https://soundcloud.com/user-368296438/biotech-spesial-ikke-bare-bingo

Kommer straks på Apple pod også! Hemmelige gjesten er selvsagt @larsmkn Jeg synes episoden ble ekstremt bra, håper dere liker den også!:

12 Likes

Supert å høre en ekte fagmann på podcasten! Biotech er ikke det enkleste område å forstå seg på. :+1::slight_smile:

3 Likes

det er en grunn til at det kalles “BingoTech” :sweat_smile:

1 Like

Sier virkelig Erlend H at Bemcentinib har vist gode resultater i «Biola» og Zika?? :joy::joy:
(ca 9:50min) :sweat_smile:

1 Like

Han mente nok ebola! men når han sa det så tenkte jeg det samme ;D

1 Like

Hadde Tine vært på børs nå… :rocket::rocket::rocket::money_mouth_face::joy:

Meget bra episode og gøy med en biotech-spesial. Veldig interessant og lærerikt å høre på @larsmkn Håper dere kan kjøre en ny biotech-episode ved en senere anledning også

3 Likes

Bare inn å gi 5 stjerner, jo mer positiv tilbakemelding jo større sjangs for at folk vil ha LarsM tilbake ;D

3 Likes

Meget bra episode, og gøy med litt biotek-fokus! :star_struck: Biotek-sektoren kan fort få et stort oppsving de neste årene, nå har også DNB nettopp lansert et eget fond som heter DNB Bioteknologi, så flott hvis dere får med Lars igjen for å snakke om både bransjen og selskapene på Oslo Børs. :clap::clap::clap:

Det er nok mange småsparere i olje og laks som kan få glede av biotek-investeringer i årene fremover :ok_hand::sunglasses:

3 Likes

Veldig god episode i dag, aksjepodkast har veldig godt av at folk beskriver trades hvor resultatet kommer etter at poden er sendt

1 Like

Det blir en TA-dedikert episode av AksjeSladder på tirsdag. Gjest: Forskningssjef Geir Linløkken.

Har du spørsmål! Kan de skrives under her.

4 Likes

Du har vel nok av spørsmål til ham selv @Evilfreud :thinking:

Men ellers bør du tipse skeptikerne i denne tråden:

Jeg hjernen bak den tråden :wink:

Gleder meg til å høre spørsmålene dine til ham, håper du er like kritisk som du er her inne,
liker ikke “milde” programleder Freud på podden. Skeptiker-freud må til.

3 Likes

Hva tenker han om makrobildet fremover ?
Er vi i starten på en depresjon ?
Hvordan er han posisjonert nå ?
Greier FED å printe seg ut av denne krisen ? “its different this time” ?
Hva tenker han om Bitcon, gull, og sølv fremover ?

1 Like

Gleder meg! Prøv å ikke ta opp det samme som han har diskutert i andre podder. Lei av å høre om det samme forskningsresultatet om å kjøpe på høy RSI.

1 Like