Meget
Hvis du er Insider-medlem men likevel ikke får tilgang kan det være du må laste siden på nytt, da skal det virke
Ser veldig bra ut!
Funker hos meg
Hvor er nisselua forresten?
Der var den jo!
Last siden på nytt
@pdx Ser veldig bra ut! Takk! Har du vurdert å gjøre aksjonærene klikkbare, til en side som viser hvilke andre av de 10 listene de også har eierskap i?
Ja Kanskje det kommer etter hvert
Ser det står 9/12 men när är listorna från ? Onsdag el Fredag ?
Meget bra! Veldig gøy dette nå er på plass!. Har vært supergøy å følge prosessen fra det spe ide stadiet til der hvor listene kommer inn fortløpende hver uke!
Dette markerer en ny æra for TekInvestor!!.
Prima
På listene til StockTalk er vel privatinvestorer markert som “Privat Investor”. Her får vi fullt navn.
Pent.
Bra opplegg! En liten tilbakemelding. Grafen som viser utvikling i antall aksjer bør kanskje harmonere litt mer mellom de ulike aksjonærene hvis de har vært med i ulik tid. Vanskelig å sammenlikne utvikling ellers.
Hadde vært kjekt (hvis mulig) om det kunne vært oppsummert hvor stor andel av Top-50 som tilhører hhv fond utland, fond innland, private - og utviklingen over tid.
The lists are ordinarily updated every Monday morning based on the previous Fridays settlement in VPS. As the settlement cycle is T+2, the Monday holdings updates include trades executed until and including the previous Wednesday.
Enig! Av tekniske årsaker rakk jeg ikke det i første runde
Disse listene kommer fra VPS.
Hvordan andra aktører som ikke har avtale med VPS får sine lister kan man bare spekulere i.
Tips: Er du på mobil finner du Aksjonærlistene via hamburgermenyen øverst til høyre. På desktop kan du også bruke lenken i toppmenyen.
Har et lite (men godt og enkelt) forslag
Hva med en liten summering av totalen på listene. Så får vi totalt antall, cumulativ endring på t50 og %andel aksjer på hendene til t50. (og gjerne over 6mnd eller 1 år, men det kan være mye å be om)
Gjerne med den tilhørende grafen, den var nice. for jeg gidder ikke copy paste inn i excelark for å kunne lese historisk fra listene jeg har.
Mycket bra. Dette er det som gir insider medlemskap added value for meg.
Viktig: Utdrag/skjermbilder av aksjonærlistene på TekInvestor kan kun deles eller omtales i Insidertråder. Jeg skal sette opp egne listetråder for aksjene som ikke har dette enda. Dette er for å respektere avtalen vi har med VPS.
Håper summeringen er enkel å fikse. Jeg bruker T50 som en indikator på akkumulasjon eller distribusjon ala Wyckoff.
Så av erfaring: tallet på bunn er viktigst