Hei igjen, beklager masse spørsmål.
Når man velger dagen dato, hva betyr det?
Altså, børsen stenger 16:30 …
Hei igjen, beklager masse spørsmål.
Når man velger dagen dato, hva betyr det?
Altså, børsen stenger 16:30 …
Flere spørsmål:
Jeg ønsker å se når Folketrygdefondet gikk inn i EUROPRIS (største auksjonær i dag).
Har prøvd men ikke lett å se da listen over datoer ikke er sortert + grafen som viser antall ikke helt stemmer
Annen metode for å få favoritt lister, utenom å “kjøpe” de til porteføljen? Blir en del å bla igjennom nå
Napa mangler
Jeg var gjennom dette i går, fikk hjelp på chatten.
På forsiden er det en boks som heter “Mine Favoritter”, legg dem til der
Edit: du må få inn noe biotek der!
Ok takker @solskimm kjøper stort sett selvskaper på A, har fungert bra i 2020. Har du en boitek aksje på A?
Nå som du vet hvordan du skal finne selskapene kjapt i selskapslisten kan jeg anbefale Targovax. Nå kan du kjøpe uten å drive å lete i timesvis i oversikten
Edit; eller bare gå for ARCTICZYMES TECHNOLOGIES
Rører ikke Biotek, men skal den skal få ligge på listen min. Så kommer jeg innom tråden å gratulerer den dagen det blir ny ATH! God helg @solskimm !
er ukes-listen borte?
Er det mulig å legge inn shorte liste under aksjonærlisten ?
Datoen er dagen vi fikk listen, men dataene er fra 2 dager siden. Alle som får lister får de derimot samtidig. Jeg har tenkt på å vise datoen de faktisk stammer fra, men det er litt knotete å regne ut når det er helligdager der børsen er stengt osv. Så inntil videre, er det bare å trekke fra 2 dager Så f.eks viser listen på mandag data fra torsdagen før.
Napatech har dansk ISIN-nummer, så for den har ikke VPS lister å selge meg, dessverre
Supert, takk for hjelpen Stemmer at det er aksjene fra favorittlisten og porteføljen som løftes opp i den øverste listen
Det er mulig vi får den tilbake, men da vi begynte å få mye mer data knelte importscriptet, så for å få opp ytelsen igjen måtte vi gjøre ting på en annen måte, som gjorde at ukesvisningen måtte ofres.
Det har jeg lyst til å få til
Noen som vet om det går an å søke opp / følge spesifikke aksjonærer i softwaren som disse listene er hentet fra (VPS Arena)?
Det VPS leverer er bare rådata, men man kan jo tenke seg at en aktør som har tilgang til lister for alle aksjer kunne sammenstilt de og gjort de søkbare
Datoen man velger er altså 2 børsdager siden,
men når ca kommer listen før børsåpning?
Det varierer litt, men som regel rundt kl 07.
Skulle ikke sagt det, hehe, i dag er listene litt forsinket - er på saken
Så også ut som Europris manglet 5/2 på morningen.
Savner også svar på et spørsmål rundt Europris lengre opp i tråden.
Takk for innspill Dette kommer kanskje i en litt annen form snart.
Listene er på plass nå
og inside handler
Semantisk investering, jeg liker det!
Var en stund jeg bare hadde selskaper som begynte på nordic