Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

«Alt er mulig når me gjør det sammen»

Barn med kreft.

To ord der som Overhode ikke hører sammen, men som for mange dessverre gjør det.

Oppretter denne tråden i håp om at vi kan dele linker og gjerne dele noen kroner til noen av dem som trenger det mest.

Denne jenten og hennes familie ble vi kjent med på camping i pinsen. Det var et utrolig sterkt møte.

Bare synet av et barn som ikke lenger har så mye hår på hodet er som et slag i solarplexus. Når man så får høre historien bak, så skjønner man hvor viktig det er å ikke bare støtte opp om saken med investering i biotech/kreftforskning men også bidra noen kroner direkte til dem som er rammet og som i dette tilfellet aldri vil kunne få den behandling som nå forskes fram.

Her er link. Koster 2stk kopper kaffe. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2829163240525973&id=459612737481047

Tar det her :slight_smile:

Ja, jeg er ikke uenig, eller det vil si jeg hadde ikke vært uenig før jeg hørte historien bak.
Slik er det jo alltid.

Det er dessverre mye skader etter gjentatte behandlinger og hoveddelen av tiltakene deres nå er symptom og smertelindring.