Diskusjon Triggere Porteføljer

Altai Resources Inc (ATI.V)

<%- if @topic_view.topic.tags.present? %>
<%= t 'js.tagging.tags' %>: <%- @topic_view.topic.tags.each do |t| %> <%= t %> <%- end %>
<% end %>

Starter en tråd om Altai Resources Inc (ATI.V) siden en del har den i favoritt-listen eller i porteføljen sin :slight_smile:

Altai Resources Inc. operates as a junior natural resource exploration and development company in Canada.

The company explores for oil and gas, and gold properties. It owns a 100% interest in the Sorel-Trois Rivieres natural gas property comprising five oil and gas and reservoir permits covering an area of 80,817 gross hectares located in St.

Lawrence Lowlands, Quebec; and a 45% interest in the Cessford oil property covering an area of 240 acres located in the Cessford area of Central Alberta, as well as a 50% joint venture interest in the Malartic gold property that consists of six claims covering an area of 127.6 hectares located in the Val d’Or area of Quebec.

Altai Resources Inc. was founded in 1955 and is headquartered in Toronto, Canada.

La oss starte diskusjonen! @xzavier @bangcstor @senci123 @Phsykes88 @pdx

Hva har jeg misforstått når kursen på ATI.V er 0.23 her mens alle andre steder hev har sjekket er den rundt 0.28. Er den her us dollar og de andre i CAD?

Hei, denne kursen henger igjen fra en tidligere dataleverandør, jeg har dessverre ikke kursdata for Canada enda :relieved:

Ah, godt å høre ikke jeg har bomma helt😂 det var jo litt synd da, men kommer vel etterhvert.

1 Like

Litt action her i dag. Noen som er inne eller har alle kommet seg langt vekk? Tok et lodd på 0,075, selv.

sitter inne med en liten pott. tenkte å øke den litt. tipper det kommer til å gå rette veien etter hvert.
øker ikke med mer enn hva 4 helger med lørdags godt koste velogmerke :yum:
men til den prisen de aksjer ligger på nå så blir det en grei slump :smiley:

Hva skjer med ATI og hvorfor er NANO Rekyl så stille ?