Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Amerikanske Biotek-selskap đŸ‡ș🇾

Noen her som fÞlger itek? Er visst en merger pÄ gang. Men er usikker pÄ om det egentlig er signert og i boks. Jeg har prÞvd Ä lese meg opp men forstÄr ikke helt hvordan det fungerer.

Tikk. Takk. Tikk. Takk.

image

2 Likes

NÄ kom vel oppsettet du har sikla etter i gÄr, @Savepig?

Vi nÊrmer oss noe. :slight_smile: men det mÄ jo bekreftes og sÄnn da, veldig lavt volum nÄ

Axovant sine legemiddelkandidat Intepirdine feilet i fase 3 mot Alzheimer. Nok et eksempel pÄ hvor krevende utvikling av legemidler mot Alzheimer er. Selskapet er ned rundt 70% pÄ nyheten.

Det kan jo faktisk hende det er et bittelitt annet setup i Omeros enn det jeg har fokusert pÄ man ser konturene av. Fremdeles veldig bullish;

image

This is biotech!

IMG_1591

2 Likes

Johnsen & Johnsen

Bare Ä gÄ all in i Grindr nÄ da?

2 Likes

Og der har man tjent et par dagslÞnner i Zogenix. Bra skvis i den nÄ!

1 Like

Zogenix fortsetter, Omeros turer sakte oppover. Frisk bris i yankee biotech!

Har ikke finregnet pÄ det selv men noen pÄ stocktwats skrev at OMER nÄ er tilbake pÄ samme market cap som fÞr emisjonen.

Det tidligere Cortendo fra Norge/Sverige som flyttet til Irland og inn pÄ Nasdaq som SBBP. Startet pÄ $10, var nede pÄ $2,20 starten av 2017, avsluttet pÄ $7,50 i dag.

1 Like

Fortsettelse fra gÄrsdagens melding, en grei rabatt.

1 Like

Heia $OMER!

Flott melding i dag som egentlig var forventet, men var deilig Ä fÄ bekreftet.

image

image

1 Like

Den falt overraskende, men ser pÄ det som kjÞpsanledning. Handler 900 aksjer her.

Ser jo alltid litt rart ut nÄr den gÄr og sÄ faller tilbake, men det er ikke sÄ overraskende, det var en ikke supersterk trigger og volumet heller ikke voldsomt.

Fortsatt ingen her som fÞlger noe med pÄ Inotek?

Siden jeg spurte sist har aksjen gÄtt fra 1.40usd til en topp pÄ 3.55usd.

GĂ„rsdagens kjĂžp ble krise i dag. Shortfest!