Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Amerikanske Biotek-selskap 🇺🇸

Fuck me biotech altså:

Kjipt med LPTX som gikk -23% på klinisk data presentert på AACR. Personlig syntes jeg -23% virket som en overreaksjon, så jeg valgte å ikke selge i dag.

Var ikke dette ren sell on news. Det var forventet med gode resultater igår siden “the bar” ikke var særlig høyt og medisinen viste bra resultater før.?

Skjer vel en del av slike forventningsrallies… Klarer dere å plukke opp lignende cases så håper jeg dere presenterer de her. :face_with_monocle:

opp 14% i pretrading mener jeg! så utviklingen utover kvelden var overraskende :hushed:
@Boykie tenkte på Dynavix

Og der kom jammen meg emisjonen i sgmo og.

Hvis dere ser meg kjøpe en amerikansk biotech, så vet dere egentlig at det skal trykkes aksjer.

AAAAaaaaargh!!!1111one

Edit:

Detaljer:

2 Likes

De bruker den samme oppskrifter hver eneste gang i biotek :joy: Får drahjelp til å løfte kursen i god tid før man skal ha penger. Slipper ut litt gode nyheter som gjør at det tar skikkelig fyr i bålet før de står å pisser på glørne…

Kommer ikke på ett eneste unntak nå i farten.

Jiiiiizez! $200 M?? Har de ikke rundt $400 M fra før av? Er det om å gjøre å ha $1B i cash eller?

Enten så ser de for seg et bjørnemarked og sikrer seg penger i tide, eller de skal komme med elendighet nyheter…

Eller så skal det skje et eller annet stort.

Så ikke denne komme overhodet, skjønt den har vært merkelig svak de siste dagene.

Edit:

Jeg har landet på at dette er kjempebullish for selskapet og aksjen på litt lenger sikt.

GILD signaliserer her at de har til hensikt å kjøpe selskapet på et eller annet tidspunkt, hvis SGMO leverer vitenskaplig. Nå er SGMO meget godt finansiert til å gjøre dette i ro og mak uten å bekymre seg alt for mye for kortsiktige markedsbevegelser.

Denne aksjen legges helt i bunnen av skuffen,

1 Like

Omeros fikk i går enda en BTD for OMS721, noe som ikke er spesielt vanlig. Flere produkter som har oppnådd det har blitt blockbustere blir det sagt.

http://investor.omeros.com/phoenix.zhtml?c=219263&p=irol-newsArticle&ID=2345049

3 Likes

http://www.analystratings.com/articles/maxim-group-sticks-to-its-buy-rating-for-omeros-corp/

1 Like

image

Omeros trader for øyeblikket over en trendlinje som kan trekkes langt tilbake i tid, fleste short-teser er vesentlig svekket.

https://seekingalpha.com/article/4172700-omeros-omer-ceo-gregory-demopulos-q1-2018-results-earnings-call-transcript?part=single

1 Like

Omeros fortjener snart sin egen tråd. Er den biotech jeg vet om med størst potensiale!

(To glass Sancerre og blenda over den siste tids stigning)

1 Like

Hva har den i pipelinen? @Wildkin

Det er oms721 som begynner å prises inn nå. Men de har allerede ett produkt på markedet hvor reimbursement var et issue i fjor, det har blitt avklaret nylig.

1 Like

Har du lyst å starte en egen tråd om omeros med litt generell info osv?

1 Like

image

1 Like

Hvordan er skattereglene når man kjøper utenlandsk?

Lettest å kjøpe på zerokonto eller tilsvarende, da fikser banken alt