Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Analyse av Utbyttereisens og Forumets Porteføljer

Utbyttereisen og jeg har skrevet om hans utbytteportefølje, som har gitt betydelig meravkastning siden han begynte sin utbyttereise med investering i utbytteaksjer. Han har også fått mange følgere som har deltatt på reisen og startet et raskt voksende utbytteforum som er populært blant utbytteinvestorer. Les hans egne kommentarer om aksjene, porteføljen og utbyttestrategien, i tillegg til en analyse med InvestWiser 3.0. Ta en titt på artikkelen vår her og ha en god helg videre!

Feil forum

Hvilket forum er riktig?

Du bør se på språket i bloggen det er linket til da det er ganske tydelig at det brukt ChatGpt for å skrive det der. På norsk starter ikke hvert ord i en overskrift med stor forbokstav. Det hele blir ikke særlig troverdig sånn det framstår nå.

Ellers så lurer jeg hvordan avkastningen har vært over tid. Min hunch er at utbytteaksjer ikke har vært like attraktive i den siste perioden hvor rentene har vært høyere. Nå kan man jo få avkastning andre steder enn i aksjer feks rentefond. Det er også viktig å være klar over at aksjer med svært høyt utytte kan være selskaper med veldig høy risiko. Så høyt utbytte er ikke nødvendigvis lik høy avkastning over tid.

1 Like

Det Gjør Jeg Ofte :grimacing:

1 Like