Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Anbefalte spill på konsoll (PS4/XBOX )

Starter en uhøytidelig tråd om spill folk anbefaler, spiller selv bare konsoll (PS4), men spill er spill! :slight_smile:
Driver å laster inn Red Dead Redemption 2 nå, gleder meg som en unge på julaften!
Noen som har erfaringer og meninger å dele om det spillet?
Ellers er jeg veldig glad i Far Cry spillene, spesielt 3 og 5, og en del av Assassins Creed-serien.
Så tips om gode spill som kan ligne på de sjangerne tas gjerne i mot! :slight_smile:
Kjør debatt!

3 Likes

Ta deg en uke ferie, kjøp inn 3-4kasser øl, spill RDR2 og nyt livet.

( spillet er veldig bra).

1 Like

Jeg vurderer å kjøpe en console bare for å spille det :smiley:

1 Like

Ser ut som vi liker litt samme type spill :+1:

RDR2, Far Cry-serien og AC solide valg.

Vil anbefale GTA V (om du ikke har spilt det allerede) samt Infamous Second Son :blush: Begge open world med god story og mye moro å gjøre.

Ellers er Transistor kanskje det spillet jeg har blitt mest positivt overrasket over på PS4, men det er et type spill som ikke fenger alle.

1 Like

Mutant Year Zero hvis ikke du har det :ok_hand:

Ellers må jeg si at det første Ni No Kuni spillet er helt fantastisk. Oppfølgeren er også bra, men nummer én er det beste spillet jeg har spilt siden Final Fantasy sine glansdager på sent 90-tall.

1 Like

Hellblade: Senua’s Sacrifice. Og Apex Legends.

1 Like

Tok ut GTA5 fra konsollen nå i dag, når jeg satt inn RDR2 :sweat_smile: :+1:
Skal sjekke opp den andre du nevnte!

Liker du AC skal du ikke se bort i fra at liker de nyeste Tomb Raider-spillene :slight_smile: også en pluss en til MYZ

1 Like

Spintires mudrunner anbefales om man vil bare slappe av :grin::sweat_smile:
Battlefield v om man vil stresse rundt i sykt kaos :grin:

Prøvde beta på division 2. Det og virker rimelig kurant :+1: spesielt kjekt i dark zone mot andre spillere

1 Like

Apex legends om du er multiplayer fps/cod fan. Gratis er det også, så ingenting å tape.
Ellers er jo horizon zero dawn kanskje noe i din gate om du liker open world.

Liker du fps med bra story og mechs er titanfall 2 awesome. Kan sikkert plukkes opp billig også. Det spillet har fått altfor lite oppmerksomhet.

1 Like

Lette etter den på CDON, men jeg fant ikke den.
Ja hvis far cry, AC osv er open world så liker jeg de :sweat_smile::grin:
Liker å kunne vandre mye fritt, jakte, oppdrag underveis osv :+1:

Om du liker å jakte å vandre rundt er horizon noe for deg. Scifi setting med robotdinosurer og du løper rundt med pil og bue. Veldig bra. Se på psn store. Jeg kjøpte det der på stor rabatt for ikke lenge siden. Tomb raider er også et veldig godt alternativ.

1 Like

Horizon koste jeg meg veldig med.

Har holdt meg så og si til ps4 exclusives, er next level polish på alt der.