Diskusjon Triggere Porteføljer AksjonÌrlister

Archer Limited (ARCHER) 🛢

Archer Limited - Disclosure of large shareholding

Archer Limited: Completion of refinancing and new share capital

Archer Limited: Annual report and ESG report for 2022

Archer Limited: Minutes from the 2023 Annual General Meeting

Archer Limited: Invitation to First Quarter 2023 Earnings Release Call

Archer Limited: Strong first quarter financial performance

Archer Limited: Archer secures five-year Coiled Tubing and Pumping contract in the UK with estimated potential value of up to $50 million

Archer Limited: Invitation to Second Quarter 2023 Earnings Release Call

Archer secures $165 million Repsol Sinopec contract for P&A decommissioning

Archer Limited: Record EBITDA in Q2 and additional backlog secured

Mye ting som spiller en rolle for Archer her nĂĽ.
Pü kort sikt (1 ürs tid) tror jeg nok de avhenger av makro for ü løfte dem i grønt, kanskje holder siste tids utvkling av NOK / USD & GBP / USD til at man für other financial expenses opp i pluss slik at totalen ogsü kommer der. Samme gjelder eierposten i KLXE, selv om den utgjør bare en bitteliten del.

Men tror jeg skal smøre meg med tålmodighet, gjøre innskudd over tid. Mener tallene som er fremlagt idag ikke er spesielt bra, ser ut som mye unyttet kapasitet på rigger o.l, samt at Argentina har usikre måneder foran seg med valg. Dyre lånebetingelser som ikke lenger har en “cap” på seg, slik de hadde før refinansieringen.

Men tror samtidig at kontraktsproppen har blitt dratt ut, noenlunde likt vi har sett i AKSO for noen ür tilbake, der de fikk inn kontrakter av større typen pü rekke ü rad. Trenger ikke mange av disse før det vises igjen i kursen. Sü ser vi kanskje resultatene av nye kontrakter + og økt utnyttelse før om et ürs tid eller to. Sto vel fra og med Q4 2024 pü den nyeste kontrakten. Sü lenge makro ikke beveger seg mye mer i disfavør Archer, har jeg troen pü at det kan bli hyggelig avkastning mült fra idag til om et par ür.

1 Like

Archer Limited: Archer presents at Pareto Securities’ 30th annual Energy Conference

Archer Limited: Invitation to Third Quarter 2023 Earnings Release Call

Archer Limited: Awarded strategic P&A contract and delivers record EBITDA

Archer Limited: Mandatory notification of trade

Major Shareholding Notification - Mirabella Financial Services LLP (ARCH NO)

Noen som sitter i denne som har lyst til ü dele tanker? Ser attraktiv ut mtp økt oljepris, innsidekjøp og tidligere rasering av kursen mtp Fredriksens rabatt fabrikk.

Financial calendar

Archer Limited: Invitation to Q4 2023 Trading Update and 2024 Outlook Presentation

Archer Limited: Archer awarded contracts worth USD 125 million

1 Like