Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Archer Limited (ARCHER) 🛱

Archer Limited: First Quarter 2020 Trading Update

Archer Limited : Archer secures multi-well P&A contract for modular rig Archer Topaz in the UKCS

go short?

image

Edit:
Never mind the short :sweat_smile:

image

Archer Limited: Completion of the Merger between Quintana Energy Services Inc. and KLX Energy Services Holdings Inc.

Archer Limited: Invitation to Second Quarter and Half Year 2020 Results Presentation

Kva tankar har folket her inne om Q2 i Archer og utviklinga til selskapet generelt?

Selskapet hadde god kontroll pÄ Þkonomien i Q1. Sidan dÄ har dei meldt om at riggen Archer Topaz har fÄtt ein lengre kontrakt, dei har fÄtt refinansiert all gjeld og ein stÞrre kontrakt med Repsol pÄ Gyda-plattformen.

Er det tid for Ă„ posisjonere seg her eller bĂžr ein halde seg unna?

Archer Limited: Second Quarter and Half Year 2020 Results

Archer mer enn tidobler resultat fĂžr skatt

Ikke vĂŠrst. Blir nok dagens vinner dette.

Ja, dette var solide saker.

FÄr hÄpe at kursar pÄ 2-talet no er historie og at gÄrsdagen var starten pÄ ein lengre positiv trend. Archer Topaz vil begynne Ä bidra med solide inntekter fra neste Är og oppstart pÄ Repsol-jobben i januar 2021 vil ogsÄ forbedre bildet. Trur denne kan vera lur Ä sitte i dersom ein har litt lengre horisont pÄ investeringa.

https://www.offshore-mag.com/drilling-completion/article/14176520/archer-topaz-to-pa-north-sea-cormorant-wells

Er snakk om at Repsol skal starte opp igjen pÄ Gyda allerede i oktober sÄ lenge koronasituasjoneb holder seg stabil

Etter kvart som eg sÄg robotane slÄ til igjen for fullt valgte eg Ä ta gevinst og heller flytte pengan til andre mindre manipulerte aksjar. Archer mÄ jo vera ein av dei mest manipulerte aksjane pÄ Oslo bÞrs. At dette fÄr lov til Ä skje sÄ openlyst skjÞnner eg ikkje, men at det skjer herskar det i alle fall liten tvil om. Har veldig trua pÄ selskapet utover i 2021, men her er det postar pÄ 7500 og 1 aksjar som vekslar dagen lang. Over 3 kr skal i alle fall ikkje kursen uansett kor gode nyheter som kjem

Ønsker eksisterande aksjonÊrar lykke til. Selskapet er jo prisa til knappar og glansbilder, men sÄnn er det visst nokon som Þnskjer at den skal vera i uoverskueleg framtid.

Financial calendar

Jeg valgte Ä holde inntil videre, synes den hviler fint pÄ SMA200 nÄ.
HÄper den gjÞr et tredje, vellykket forsÞk pÄ Ä bryte 3-tallet snart, hvis ikke blir det vel Ä se etter bedre alternativer for min del ogsÄ.
Stigende trend holder fremdeles, og volumet ser ut til Ä vÊre pÄ vei opp.

image

Archer Limited: Notice of Annual General Meeting 2020

Archer secures a four-year contract extension for platform drilling and maintenance services with Apache Corporation in the North Sea

Archer Limited: Minutes from the 2020 Annual General Meeting

Archer Limited - Amendment to financial covenants

Archer announces two-year contract extension for platform drilling and maintenance services in the UK North Sea

Har du tatt posisjon igjen no fĂžr Q3?

Det er jo ting som tyder pÄ at robotane ikkje er like aktive som fÞr og selskapet er jo minst like spennande no som det var fÞr Q2. Nye kontraktar er meldt i NordsjÞen, selskapet har veldig god kontroll pÄ finansane og Argentina har signalisert ein stimuluspakke pÄ opp mot 5 mrd usd for Ä bli sjÞlvforsynt med naturgass. Trur nok Archer vil fÄ sitt sedvanlige lÞft inn mot kvartalspresentasjonen, sÄ spÞrs det om valet i USA vil legge ein dempar pÄ dette

SjĂžlv trur eg at Archer fort kan bli ein av nyttĂ„rsrakettane i 2021, sjĂžlv om olje nĂŠrmast er blitt eit skjellsord i disse dagar. Det er vel nokre tusen brĂžnnar i nordsjĂžen som mĂ„ stengast ned kontrollert, og her er jo selskapet ogsĂ„ godt posisjonert. Blir spennande Ă„ sjĂ„ om dei tar ein “spansk ein” og lagar eit “grĂžnt” dotterselskap som jobbar inn mot brĂžnnplugging, karbonfangst og vedlikehold av vindturbinar til havs :wink: