Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Archer Limited (ARCHER) 🛱

Har ikke solgt meg ut, bare hatt en SL like under 2 kr. Reduserte beholdningen for noen uker siden da utviklingen ble litt for horisontal i lengden, men den klarte seg bra i dag da i et knallrĂždt marked. Vurderer Ă„ Ăžke litt igjen om trenden fortsetter

DÄ var eg tilbake igjen i selskapet fÞr Q3. Har tru pÄ at dei kjem til Ä levere igjen.

Dei har jo fÄtt mange nye kontraktar og Argentina har vel signalisert ei massiv satsing pÄ naturgass for Ä bli uavhengig av gassimport.

Blir spennande Ă„ sjĂ„ om dei vil komme opp med noko relatert punktet om “Energy transition”:

E n e r g y t r a n s i t i o n
‱ Archer relatively attractive positioned to capture where O&G companies are likely to spend their money
‱ Archer committed to reduce own and customers related CO2 emission
‱ Archer will explore business opportunities in clean energy infrastructure and renewable energy

Dei burde vel ha skilt ut nokre konsulentar ut i Archer Clean Carbon eller liknande. DÄ hadde vel selskapet fÄtt ei miliard verdsetting med det samme :wink:

Hadde ikkje vore problem Ă„ fĂ„tt laga eit “grĂžnt kosept” som dreiv med borebrĂžnnar til CO2 lagring, plugging av brĂžnnar for Ă„ sikre at ikkje Co2/metan lekker ut fra gamle brĂžnnar, og kanskje hatt nokon som kunne drive med service pĂ„ vindmĂžller.

1 Like

Archer Limited: Invitation to Third Quarter 2020 Results Presentation

Archer Limited: Third Quarter 2020 Results

Archer secures long term platform drilling and maintenance contract from Aker BP for offshore Norway

1 Like

Bra driv i Archer om dagen, men her er det stort potensiale ogsÄ vidare. NÄr ein ser den eine konkurs kandidaten etter den andre innan oljesegmentet fly av gÄrde utan substans, kan ein jo undre seg over nÄr folk fÄr opp augene for denne perla. Er refinansiert, har god kontroll pÄ gjelda, hankar inn kontraktar pÄ lÞpande bÄnd og er fortsatt prisa som eit konkursbo. Med ein Mcap pÄ 450 millionar sÄ bÞr potensialet for vidare oppgang vera betydeleg. Riggen Archer Topaz har sikra jobb fram til 2023. Argentina skal satse miliardar pÄ Ä bli sjÞlvforsynt med naturgass, selskapet har dratt i land fleire mange-Ärige serviceavtalar med store oljeselskap i nordsjÞen og er godt posisjonert for plugging av utallige brÞnnar i nordsjÞen som mÄ stengast ned etter kvart som dei blir avvikla. For dei med litt horisont pÄ investeringa si trur eg at Archer kan vera gull verdt Ä ha i portefÞlgjen dei neste par Ära.

Ein aksje som kan vera spennande Ă„ ha utover i 2021 trur eg.
Interessant volumauke den siste mÄnaden, men MCAP pÄ selskpet er fortsatt latterleg lÄg

1 Like

Archer har begynt Ä rÞre pÄ seg. Litt volum i dag og opp 10 %. Stigande oljepris i kveld kan gi ein vedvarande effekt i morgon.

Selskapet er fortsatt prisa til “knappar og glansbilder”.

Kan vera ein aksje som fleire bÞr ta ein kikk pÄ utover vÄren :wink:

Det er veldig mange ugrÞnne selskaper som gÄr for knapper og glansbilder, men ser pÄ litt action i transocean nÄ, og det ser ut til Ä rykke godt i godtfoten for olje og rigg

anyway, regner med hele sektoren fÄr seg litt fart i dagene som kommer

Bra driv i Archer om dagen. Reprising pÄ gong?

Er det nokon som er god pÄ teknisk analyse som har kikka pÄ denne i seinare tid? MÄ vel sjÄ ganske sÄ spennande ut ogsÄ reint teknisk?

2 Likes

KjÞrer pÄ med et lodd i denne :sunglasses:

Kan bli fart i denne i dag. Bra momentum i aksjen om dagen. Dagens kontrakt vil nok forsterke dette. Stigande oljepris og aukande investeringar for oljeselskapa gjer at Archer kan bli gull utover i 2021. Selskapet har fortsatt Mcap pÄ berre 600 mill sÄ her er det mykje Ä gÄ pÄ.

Archer er store i Argentina og landet satsar enorme summar pÄ Ä bli sjÞlvforsynt med naturgass.

LÄner eit par linkar fra brukaren Oljerigg 1 pÄ Hegnar Online.

Eg spurte @ezPappi om ein teknisk vurdering av aksjen og her er svaret hans:

Aksjen er med andre ord lovande bÄde teknisk og fundamentalt. Eg blir i alle fall sittande ei stund og vurderer Ä auke behaldninga litt. Trur det er mykje Ä gÄ pÄ enda.

Aksjen har gÄtt kraftig opp den siste uken/mÄneden og det er naturlig med gevinstsikring. Ut av erfaring sÄ kan man tenke seg at den vil dras ned mot gapet pÄ 4.0-4.1 fÞr den eventuelt fortsetter ferden oppover, selv om ikke alle gap mÄ lukkes.

Takk for tilbakemeldinga. Har benytta nedgangen til Ä auke innehavet sÄ no er eg klar for ei vidare ferd nordover utover mot Q4. Er som sagt long her sÄ litt korrigering etter den bratte stigninga er berre sunt. Ser ikkje bort fra at dei gjer som Aker og skil ut eit grÞnt datterselskap som skal drive med brÞnnplugging og drift av vindmÞller til havs.

Satsar pÄ at gapet no er lukka og at ferden oppover blir meir jamn mot Q4.

Sterke resultat under dagens forhold.

Kjekt at ogsÄ andre legg merke til at selskapet er sterkt underprisa. Kan jo hÄpa at eg slepp Ä snakke med meg sjÞlv pÄ denne trÄden i tida framover :wink:

1 Like