Hehe. Innimellom kan det vĂŠre helt greit.
Ja, det blir i alle fall ein sindig og god tone i dialogen dÄ. Lite krangling, men det er jo ofte greit med litt anna input ogsÄ
Korleis ser aksjen ut reint teknisk?
Til og med finanspressen har vakna her.
Bra med litt merksemd.
Jeg jobber i Archer og mÄ si det gÄr ganske bbra for tiden, ogsÄ i Norge
Hei.
Veit du som jobber i selskapet om kva politikk Archer kjÞrer nÄr det kjem til aktivering av opsjoner i kontrakter? MÄ kundar som har opsjon aktivere oppsjonen eksempelvis 3 mÄnadar fÞr opprinneleg kontrakt gÄr ut?
Grunnen til at eg spÞr er denne kontrakta her som gÄr ut i mai 2021, men kor kunden har ein opsjon pÄ utviding for to nye Är.
Hadde ikkje vore dumt med ei forlenging her og med driven som er i Argentina om dagen trur eg fort me kan sjÄ ei aktivering av opsjon her.
Er det kun meg her inne som har trua pÄ Archer?
FĂ„r fortsette monologen min her inntil det er andre som vaknar og ser casen I dag er det kun tre dagar igjen til Q4-tala kjem, og dei veit me ut fra guidinga som kom 28.1.2021 at blir bra.
Ellers har KLXE, som Archer eig 11,1 % av, steget over 100 % sÄ langt i Är:
Argentina skal satse fleirfoldige miliardar pÄ Ä bli sjÞlvforsynt med naturgass, og her er Archer gjennom sitt datterselskap DLS Argentina ein av dei stÞrste aktÞrane.
Ei kanin som kan komme opp av hatten no relativt kjapt er ei eventuell forlenging av kontrakta som Archer har med Pan America, der ei eventuell utlÞysing av opsjon pÄ to nye Är skulle utgjere sÄnn ca 3 miliardar kroner, ref innlegget over. Hovudkontrakten gÄr ut i mai 2021.
SÄg i dag at Equinor skal stenge ned oljefeltet Veslefrikk, og her trengs det vel ogsÄ nokon som kan plugge brÞnnane fÞr dei forlater staden. Kan fort bli Archer som fÄr denne jobben ogsÄ, sjÞlv om dette berre er pÄ spekulasjonsstadiet.
Selskapet har ein hyggeleg backlogg av kontraktar som sikrar inntekter i mange Är framover. Her er mitt eige rekneark som mÄ tas med ein real dose salt. Sikkert feil og manglar her, men gir i alle fall eit rÞft bilde av korleis stÄa er.
Og det beste av alt er at dette selskapet kun har ein market cap pÄ 663 mill og kun 147 millioner aksjer utstedt. Med stigande oljepris er dette caset ein nobrainer i mine auger, men det er tydelegvis ikkje sÄ mange her inne som deler min oppfatning med tanke pÄ interessa.
Halla! Er mer aktivitet rundt aksjen pÄ Finansavisen sitt forum. Er bullish pÄ denne aksjen selv, selv om den henger litt bak resten av oljeaksjene.
Hei.
Ja eg er inne og les der dagleg, men deaktiverte brukaren min der for mange Ă„r sidan.
Blir spennande Ä sjÄ om det kjem litt info i morgon. Er jo eit bra momentum i sektoren for tida.
Bra driv i aksjen i dag, opp over 7 % pÄ ein raud dag mÄ jo vera heilt OK. Begynner Ä nÊrme seg at dei mÄ melde kva som skjer med opsjonen til Pan America i Argentina. Eg sendte inn eit par spÞrmÄl til Q and A delen ved Q4-presentasjonen som eg fekk svar pÄ per mail i etterkant.
- Could you provide us with an update on the possible contract extention related to the PanAmerica Energy contract that is due to expire in May 2021?
This is currently being negotiated. We have a very long and good relationship working for Pan American.
- I read in an article in e24 that Equinor is due to close down the Veslefrikk field starting in 2022. Here I understand that Archer has a âlife long contractâ with Equinor. Does this include services related to âplug and abandon-workâ at the field as well?
That is correct. As per the backlog in the presentation we released yesterday, we expect the P&A to be finalized in 2022.
Har utheva svaret fra selskapet sÄnn at det ikkje skal bli tvil om det. P & A er relativt lukrative saker sÄ dette vil kunne bidra godt pÄ omsetninga i 2022.
Ser ikkje ut til at me fÄr bÞrsmeldingar inn her automatisk lenger sÄ eg lenkar til denne som kom pÄ tampen av dagen og dytta kursen over 5 kr igjen.
https://newsweb.oslobors.no/message/529722
Ventar fortsatt pÄ opsjonen fra Argentina sÄ dette kan fort bli moro utover vÄren.
Archer pÄ forsida av FA i morgon.
LÄnt fra aaakno pÄ Shareville:
Archer opplyser blant annet at de vil tre-doble inntektene fra fÞrste til siste kvartal i Är. Det ser lovende ut for Archer nÄ.
Aksjen er knallsterk for tida og endte pÄ dagens hÞgaste kurs 5,33. Archer er opp 35 % siste mÄnaden. Berre innan Wireline-segmentet har selskapet i Är meldt om nye 5-Ärskontraktar med samla verdi pÄ 3,5 mrd kroner med solide aktÞrar. SkjÞnner ikkje heilt at denne aksjen har sÄ fÄ interessentar her inne. Eg ventar fortsatt pÄ ein potensiell aktivering av opsjon fra Pan America med verdi i milliardklassen. Eksisterande kontrakt gÄr ut i mai, sÄ her kjem det ei avklaring nÄr som helst. Med tanke pÄ satsinga fra Argentinske myndigheter pÄ auke i gassutvinning blir eg veldig overraska om ikkje opsjonen blir aktivert.
Litt om utviklinga i Argentina:
Archer har gitt bra guidance pÄ ordinÊr drift i Är, som burde gi et brukendes ordinÊrt resultat, det meste som skulle eller mÄtte nedskrives de siste Ärene er nÄ tatt. Det vesentligste av aktiviteten i NordsjÞ etc er bundet opp. Med noksÄ lav return on captal dog. Gjelden ligger far til 2023.
SÄ en ekstraordinÊr oppside ligger da i Argentina med et nytt regime. Tror ogsÄ dette blir utslagsgivende for kursutviklingen fremover. Og hovedaksjonÊr selvsagt.
Men 10 Är er lang tid oh har vÊrt en tÄlmodighetsprÞve! Vi fÄr vel en bekreftelse i april/ mai. Som kan vÊre en spennende trigger. Aksjen og selskapet er lavt vurdert og potensialet fÞlgelig betydelig.
Selskapet guidet vel her om dagen ein tredobling i inntektene i 4.kvartal 2021 samanlikna med 1.kvartal, sÄ det blir spennande no i slutten av mÄnaden (30/4) nÄr me fÄr status for Q1. Dette er nok godt hjulpet av at riggen Archer Topaz no er sikra jobb fram tili 2023 og dei to wireline kontraktane om dei har meldt sÄ langt i Är. P&A-arbeid vil det nok bli mykje av i Ära som kjem og berre i nordsjÞen er det omlag 2000 brÞnnar som pÄ eit eller anna tidspunkt skal pluggast.
Slik eg har fortstÄtt det sÄ er denne typen jobb ganske sÄ lukrativt og her er ikkje konkurransen sÄ stor. Med andre ord vil dei kunne fÄ ei betre inntening ogsÄ i NordsjÞen framover.
Eg har ogsÄ fÄtt stadfesta fra leiinga i selskapet at kontrakta Archer har med Equinor pÄ Veslefrikk ogsÄ inkulderer P&A-arbeid.
Eigardelen i KLXE mÄ dei kanskje skrive opp i tida framover ogsÄ. Her har jo kursutviklinga vore ganske sÄ god inneverande Är (opp 125 % sÄ langt i Är).
Satsinga i Argentina bÞr ogsÄ kunne generere ein god del arbeid og inntekter framover om myndighetene gjer alvor av den varsla satsinga pÄ naturgass. PanAmerican er i alle fall klare til Ä drille, og dÄ mÄ dei vel ha utstyr og riggar tilgjengeleg
Aktiverer dei opsjonen i noverande kontrakt sÄ ser me fort eit par miliardar kroner til i backloggen for Archer.
Eg fÞler meg rimeleg trygg pÄ at kursen skal oppover i lÞpet av 2021, med mindre det blir fullstendig krasj i marknaden slik me fekk det i fjor vÄr.
Dagens case hos Investtech, med kjĂžpsanbefaling:
"Archer ga kjÞpssignal fra en rektangelformasjon i november og etablerte deretter en stigende trendkanal. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjÞpsinteressen blant investorene er Þkende. IfÞlge Investtech-forskning har aksjer som ligger i en stigende trend, en gjennomsnittlig annualisert meravkastning pÄ 7.5 prosentpoeng mot resten av markedet. Det er ingen motstand i kursdiagrammet og en videre oppgang indikeres. Ved reaksjoner tilbake har aksjen stÞtte ved cirka 4.70 kroner.
Meget positiv volumbalanse og RSI over 70 viser at momentumet i aksjen er sterkt positivt pÄ kort sikt. Dette styrker aksjen ytterligere pÄ kort sikt.
Aksjen har en gjennomsnittlig kursendring pr mÄned pÄ over 35 prosent. Risikoen er hÞy. "