Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Archer Limited (ARCHER) 🛱

Archer Limited: Notice of Annual General Meeting 2021

Dei fleste som fÞlgjer med Archer har fÄtt med seg at det kan komma ein miliard-deal fra Argentina nÄr som helst om PanAmerican velgjer Ä innfri opsjonen dei har i kontrakta som gÄr ut no i mai.

Eg gjekk gjennom kontraktsoversikta mi og dÄ fann eg ut at det ogsÄ er to andre potensielle opsjonar som kan komma i nÊr framtid:

Den fĂžrste gjeld riggen Emerald:

I fÞlge denne artikkelen om Emerald skulle boringa starte mars 2020 og ha varighet pÄ 11 mnd (5 brÞnnar), med opsjon pÄ 5 mÄneder til (2 ekstra brÞnnar).

Kan ikkje sjĂ„ at det er bĂžrsmeldt noko meir relatert til Emerald i seinare tid, sĂ„ eg er usikker pĂ„ om operasjonen er forsinka, ferdig eller pĂ„gĂ„ande. OMV hadde i alle fall gitt Archer 5 brĂžnnar i oppdrag med opsjon pĂ„ 2 ekstra. Etter planen skulle dei 5 fĂžrste vore ferdig i feb/mars inneverande Ă„r, men det har jo vore Corona sĂ„ her kan det vera forsinkelser ute og gÄ 

Den andre opsjonen som kan lĂžysast ut gjeld landriggen "Rig 165 "og kontrakt med Pampa Energy:

Kontrakta her starta i august 2018 og skulle gÄ over 3 Är. Pampa har opsjon pÄ 3 nye Är (x 2) for denne riggen, og med tanke pÄ satsinga i Argentina kan det fort komma gode nyheter her.

LÄner denne fra Hyene pÄ Shareville:

KLXE opp 17% pÄ NYSE i kveld, la oss hÄpe det smitter over pÄ Archer i morgen!

Archer signs offer letter to acquire DeepWell

1 Like

Har fÄtt stadfesta av IR i Archer at Emerald sin kontrakt med OMV hadde forsinka oppstart pga Covid, men at dei no er i gong pÄ dagrater. Kontrakta her er 11 mnd + opsjon.

Ellers er eg litt spent pÄ kvifor Q1 presentasjon vart flytta ei veke. Ny dato sammenfaller med tidspunktet for nÄr milliardkontrakten med PanAmerica gÄr ut

4 Likes

Gode observasjoner

Hvor info om nÄr Q1 fremlegges??

FĂžrst kom denne 26.mars.

https://newsweb.oslobors.no/message/529045

SĂ„ kom denne 23.april:

https://newsweb.oslobors.no/message/531053

Bra driv i aksjen her no. Litt FOMO fĂžr Q1 og eventuell kontrakt med Pan Americank kanskje?

Takk.
Men, Pan-American kontrakten kan fornyes inntil 14 mai, ikke sant?

I meldinga som kom nÄr kontrakten vart inngÄtt var teksten som vist under:

The new contract, in process of final PanAmerican board approval, will commence immediately and will cover a period of four years until May 2021. PanAmerican has the option to extend the contract for an additional two-year term.

Ingen dato oppgitt her men kontrakten vart offentleg 10.mai som du skriv. Blir spennande Ă„ hĂžyre neste veke uansett. I intervju i Finansavisen tidlegare guida dei vel at inntektene vil auke ganske radikalt i Q4 pga modulriggar og wirelinekontraktane som er kommet i Ă„r.

Mens vi venter pÄ ei avklaring pÄ kontrakta til PanAmerican sÄ er det jo hyggeleg Ä registrere at marknaden er pÄ veg opp:

https://www.spglobal.com/platts/en/market-insights/latest-news/natural-gas/040521-argentinas-vaca-muerta-fracking-activity-rises-to-record-high-in-march

FÄr hÄpe at april viser samme tendens. Registrerer at PanAmerican var den fjerde mest aktive aktÞren i mars, sÄ behovet for utstyr og bemanning bÞr jo vera tilstades

Ser ikkje ut til at Tekinvestor fÄr til automatisk innlegging av bÞrsmeldingar for Archer, sÄ eg legg inn denne:

https://newsweb.oslobors.no/message/532156

Interessant nok vart Q1 no utsatt igjen til 12.mai
 Den store PanAmerican kontrakta gÄr ut 10.mai sÄ her er dei nok ikkje i mÄl med forhandlingane
 SjÞlvsagt berre mine eigne spekulasjonar :wink:

1 Like

Archer Limited: Invitation to First Quarter 2021 Results Presentation

Archer acquires DeepWell for NOK 177 million

1 Like

Archer Limited: First Quarter 2021 Results

Presentasjonen i dag var ryddig og god. Selskapet har god kontroll pÄ utgiftene og guider solid inntektsauke utover Äret og inn i neste Är. Inntekter fra dei nye Wireline-kontraktane vil komme fra mai 2021 og ein vil i tillegg fÄ inntekter frÄ modulriggane som begge er i arbeid i lÞpet av Äret. Selskapet har ein del gjeld, men ingen store forfall fÞr i 2023. Innan den tid er eg rimeleg overbevist om at kontantstrÞmmen i selskapet er god nok til at gjelda vil bli betjent pÄ ein god mÄte.

Kontrakten med Pan American Energy som eg trudde gjekk ut 10.mai gÄr fÞrst ut ved mÄnadskifte mai/juni. PÄ presentasjonen i dag fekk me stadfesta at forhandlingar pÄgÄr og at det vil komma ei avklaring fÞr utgongen av mai, sÄ dette er vel den fÞrste kortsiktige triggeren me veit om i dag. Personleg vert eg veldig forundra om ikkje kontrakten anten vert vidarefÞrt (opsjon) eller at me fÄr ein ny og lengre kontrakt.

Argentina satsar store summar pĂ„ Ă„ bli sjĂžlvforsynt med naturgass og pĂ„ sikt ein stĂžrre eksportĂžr, og dĂ„ skulle ein tru at ein av dei stĂžrste aktĂžrane i landet treng utstyr og “know how” til Ă„ fĂ„ utfĂžrt nettopp dette.

Flaggemelding fra Nordnet AB

Flaggemelding Nordnet AB

Flaggemelding fra Nordnet AB

Archer Limited: Minutes from the 2021 Annual General Meeting